Avatar billede jakobsen Nybegynder
17. april 2001 - 15:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fed skrift?

hvis man har en button..

<input type=\"submit\" name=\"test\" value=\"vider\" style=\"border:0px; font-family: Verdana; font-size: 8 pt;\" >

hvad kan man så skrive ved value, så teksten på knappen blive fed (<b>)
Avatar billede fuckit Nybegynder
17. april 2001 - 16:00 #1
I din style:
font-weight:bold;
Avatar billede netsrac Praktikant
17. april 2001 - 16:01 #2
<input type=\"submit\" name=\"test\" value=\"vider\" style=\"border:0px; font-family: Verdana; font-size: 8 pt; font-weight: bold;\" >
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
17. april 2001 - 16:02 #3
<style>
    .1 {font-family:verdana; font-size:10pt; color:#FFFF00; background-color:black; border-bottom:dotted 1px; border-color:#FFFF00; border-left:dotted 1px; border-color:#FFFF00; border-right:dotted 1px; border-color:#FFFF00; border-top:dotted 1px; border-color:#FFFF00; }
    .2 {background-color:black; border-bottom:dotted 1px; border-color:#FFFF00; border-left:dotted 1px; border-color:#FFFF00; border-right:dotted 1px; border-color:#FFFF00; border-top:dotted 1px; border-color:#FFFF00; color:#FFFF00; cursor:cross; font-family:verdana; font-size: 8pt; }
</style>

Så giv din knap denne her kode: class=\"1\"