Avatar billede ronni112 Nybegynder
29. september 2005 - 22:57 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Godt program med landkort

Jeg leder efter et program med et rigtig godt Danmarkskort...
Den skal opfylde følgende krav:

- Rutevisning (på kort)
- Mulighed for at zoome godt ned (gerne ligeså meget som man kan på Krak)
- Mulighed for tilkobling af GPS
- Mulighed for at printe kort/rutevisning
- Gode søgefunktioner
- Må ikke koste mere end 4000 kroner
- Det skal helst være på engelsk (dansk kan dog godt accepteres)
- Det skal kunne køre på Windows XP

80 point til den der foreslår det program jeg ender med at vælge...
20 point fordelt mellem alle andre der forsøgte :)
Avatar billede kalp Novice
29. september 2005 - 23:02 #1
Eniro har noget til mobiltelefonen så måske har de også noget til dit formål.
Avatar billede infokaj Nybegynder
29. september 2005 - 23:08 #2
Prøv at kigge på Microsoft MapPoint. Microsoft i Danmark ligger inde med 60 dages fuld trial version.

Alternativ Navigator som er mere et routing løsning til standard windows.
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. september 2005 - 08:33 #3
Har du kikket på Google Eath. Det er f.eks. den de bruger i TV avisen når de skal vise hvorfra et telefon interview sker.

http://earth.google.com/

Jeg ved ikke om derer rute planlægning, men sjovt er det i hvert tilfælde
Avatar billede ronni112 Nybegynder
30. september 2005 - 15:48 #4
Jeg har valgt at købe MS MapPoint 2004...

Kalp > Hvis du vil have point for dit forslag, så smid et svar
Avatar billede kalp Novice
30. september 2005 - 18:03 #5
kommer her:)