Avatar billede mikkelbrabrand Nybegynder
29. september 2005 - 19:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Redelegering af .info domæne

Når jeg forsøger at redelegere et .info domæne får jeg fejlen C1752593-LRMS. Hvad sker der?
Avatar billede trumf Nybegynder
29. september 2005 - 19:49 #1
prøv www.gratisdns.dk der kan du sikkert få hjælp
Avatar billede mikkelbrabrand Nybegynder
29. september 2005 - 19:54 #2
Det er der jeg kommer fra, kunne ikke få et svar..., men tak
Avatar billede leif Seniormester
29. september 2005 - 22:02 #3
Hvor får du fejlen fra ?
Avatar billede ate Nybegynder
30. september 2005 - 10:09 #4
C1752593-LRMS er en "kontakt".
Hvordan skal du flytte domænet? Fra en registrator til en anden? Eller bare skifte DNS (som vel er en redelegering)?
For at flytte til anden registrator skal du bruge et "auth ID". Hedder vist noget andet for .info, men er det samme som for .org.
Hvis du bare skal skifte DNS servere kan dette gøres ved at logge ind hos regitratoren.
Hvis du skal skifte webhotel kan du logge ind hos gratisDNS og oprette nye A/MX-records.
Avatar billede mikkelbrabrand Nybegynder
30. september 2005 - 20:05 #5
Jeg skal skifte fra en DNS server til GratisDNS. Hvordan gør man det for et .info domæne, hvem er registrator? Har forsøgt via GratisDNS's service, men det er der jeg får "kontakten".
Avatar billede leif Seniormester
30. september 2005 - 20:29 #6
Start din transfer på http://www.gratisdns.dk/index.phtml?side=transfer hvis du har gjort det, så skriv i Bestillingssupport hos GratisDNS med et evt. Bestillingsnummer.
Avatar billede mikkelbrabrand Nybegynder
30. september 2005 - 23:15 #7
Tak, prøver lige...