Avatar billede kapoou Nybegynder
29. september 2005 - 16:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

indsætte tekst i div fra et andet vindue

Jeg har et div som ligger i hovedbrowser vinduet. Når jeg sætter markøren et sted i dette div og trykker på et ikon skal det komme et vindue frem hvor man kan indtaste noget tekst og trykke indsæt og så sætter den denne tekst ind på det sted hvor makøren er sat. Hvordan ser koden ud når denne tekst skal indsættes fra pop-up vinduet?
Avatar billede ranza Nybegynder
29. september 2005 - 16:04 #1
Avatar billede jokkejensen Novice
29. september 2005 - 16:06 #2
man bruger opener. til at tilgå vinduet der åbnede det nye vindue opener.document.getElementById('').innerHtml = '';

Noget ala det..
Avatar billede kapoou Nybegynder
29. september 2005 - 17:05 #3
er det ikke noget createrange osv?
Avatar billede jokkejensen Novice
29. september 2005 - 18:47 #4
hmm jeg fik vist ikke læst det ordentligt...

hvordan vil du have musen i et div tag ? og samtidig trykke på et icon ? jeg er lidt tabt..
Avatar billede psykochicken Nybegynder
30. september 2005 - 19:05 #5
Hvis du vil skrive til en markørplacering i et textarea, kan du prøve at lege videre med skovenborgs løsning: http://www.eksperten.dk/spm/469421
Avatar billede kapoou Nybegynder
06. oktober 2005 - 17:20 #6
jeg fandt en anden vej rundt. Jeres svar var ikke helt som i min case. Ellers mange tak for hjælpen!