Avatar billede thomasclausen Nybegynder
29. september 2005 - 14:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved tekst med ' i

Hej Eksperter

Jeg har lige fået opgraderet min server og er nu stødt på et problem som ikke var et problem før!!

Når jeg via en formular tilføjer/retter noget tekst til min database med '(enkelt gåseøjne) i så tilføjer/retter den ikke og melder ingen fejl.

Det er garanteret en meget lille simpelt ting man skal gøre, men har ikke nogen anelse om hvad da jeg jo ikke har haft brug for det før!

Håber der er en der kan hjælpe mig!
Avatar billede dmdisco Nybegynder
29. september 2005 - 14:44 #1
brug addslashes()
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2005 - 15:02 #2
Problemet er opstået nu, og var der ikke før, fordi din nye server ikke har magic_slashes slået til.
Avatar billede coderdk Praktikant
29. september 2005 - 17:05 #3
Brug mysql_real_escape_string() http://dk2.php.net/mysql_real_escape_string
Avatar billede thomasclausen Nybegynder
03. oktober 2005 - 21:48 #4
Okay super tak!

Hvis i smider et svar vil der være point på vej!
Avatar billede coderdk Praktikant
03. oktober 2005 - 22:19 #5
Ingen til mig, tak :)
Avatar billede dmdisco Nybegynder
05. oktober 2005 - 09:22 #6
svar