Avatar billede tabbert2003 Nybegynder
28. september 2005 - 19:56 Der er 11 kommentarer

Hvorfor vil outlook ikke fortælle mig, at ny post er kommet?

Hej med jer!

Min outlook vil ikke advisere mig, når der er kommet ny post.
Jeg har vinget af, der hvor jeg skal, om at jeg gerne vil have en synlig advarsel om at ny post er kommet.
Men der sker ingenting......jeg skal ind på outlook for at få den til at vise mig, den nye post.
Man må da kunne få en advisering på skærmen, når der kommer ny post......men hvordan.
Hvis nogen kan hjælpe mig, vil jeg blive glad.

Venlig hilsen
Tabbert2003
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2005 - 20:01 #1
Hvilken version?
Avatar billede a1a1 Novice
28. september 2005 - 20:02 #2
i outlook 2003
tools -> options -> preferences - klik E-mail options - klik advanced e-mail options - vælg under: when new items arrive in myinbox

;o)
Avatar billede flemmingstrand Nybegynder
28. september 2005 - 20:09 #3
Nu skriver du at du skal ind på outlook for at få den til at vise dig ny post - du skal jo have outlook kørende hele tiden for at den kan vise dig om der er kommet post - har du det?
Avatar billede tabbert2003 Nybegynder
28. september 2005 - 22:38 #4
Hej igen!

Det er outlook 2002, jeg har.
Der er vinget af, de rigtige steder.
Hvad mener du med at have outlook kørende hele tiden......bare minimere vinduet eller hvad?

Tabbert2003
Avatar billede flemmingstrand Nybegynder
28. september 2005 - 22:44 #5
Jeps, det er det jeg mener......
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2005 - 23:08 #6
Jeg tror vi fandt ud af at lukker man Outlook, kan der ikke tjekkes for post - aka en fejl 40 ;)
Avatar billede tabbert2003 Nybegynder
29. september 2005 - 12:46 #7
Hej igen!

Det fungerer med at holde outlook åben......lidt irriterende......men okay.
Tak for hjælpen.

Tabbert2003
Avatar billede tabbert2003 Nybegynder
29. september 2005 - 12:47 #8
Nu skal jeg bare lige finde ud af, hvordan jeg giver point.......!
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. september 2005 - 14:06 #9
Ved at bede flemmingstrand om at svare.

Dog kunne en løsning være at bruge en POP3 tjekker.
Så skal Outlook ikke køre og du vil få besked når der er ny post :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. september 2005 - 14:07 #10
Svarer hvis det kan bruges ;)
Avatar billede flemmingstrand Nybegynder
29. september 2005 - 17:34 #11
Jamen så svarer jeg da............