Avatar billede llslipknotll Nybegynder
28. september 2005 - 17:56 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Jeg vil have WinXP ind på min comp MEN NEJ

Hej allesammen

Jeg har en Compaq Presario som skal have winXP ind . .. Men  når jeg skal coverter FAT32 til NTFS så gør den det også skal den kopirer alt muligt over så der var noget der hed modem.sys men tis¨på det den bliver ved med og sige den´ikke kan kopirer og hvis den ikke får disse filer kopiret så kan man bare ikke få windows xp ind og det gør mig noget så GAL!!! at den ikke forstår den skal kopirer de der filer over. Hvad skal jeg gøre
... Og en anden ting hvis jeg har en ven som har en Windows XP cd er det så lovligt at jeg bruger den samme men jeg bare bruger min egen det der ''Product Key'' hvis jeg bruger min egen af den er det så lovligt HJÆÆÆÆÆLPPPP MIIIIIG
Hilsen Frederik
Avatar billede strych9 Praktikant
28. september 2005 - 18:01 #1
Presario kommer med XP home edition. Så længe du ikke bruger din key til en XP pro (hvilket iøvrigt alligevel er umuligt), så er der ikke noget problem i det.
Hvad er det for en model Presario det her? Jeg sidder i compaq support så jeg kender dem jo... desværre...
Avatar billede dragonknight Juniormester
28. september 2005 - 18:02 #2
Det sidste først. Ja du kan roligt anvende en andens CD, når blot du bruger den product key der fulgte med din licens.
Avatar billede dragonknight Juniormester
28. september 2005 - 18:03 #3
Hvis din vens er en PRO, og din egen er Home, så går den ikke.
Avatar billede kalp Novice
28. september 2005 - 18:06 #4
Det lyder som om enten din cd er meget beskidt/slit eller at du har et dårligt cdrom drev.

Hvis det er derfor du vil låne din vens cd så er det jo fint når nu i har samme version
Avatar billede strych9 Praktikant
28. september 2005 - 18:11 #5
Nå der kommer ingen email. Surprise surprise. =)

Frederik, jeg kan sikkert fortælle dig mere når du siger hvilken model det er så jeg ved hvilket restore system den benytter.
Avatar billede borrisholt Novice
29. september 2005 - 15:21 #6
llslipknotll>>Nu er min hukommelse ikke så dårlig. Skulle der være andre det ikke lige er klar over det, så vil denne tråd http://www.eksperten.dk/spm/650918 afsløre dit etenlige problem er at får lavet en Bootdiskette uden RAM Drive.

Det må der findes en milliard guides til på internettet.

Jens B
Avatar billede borrisholt Novice
29. september 2005 - 15:23 #7
Du skal bare have din computer bootet på en diskette. Havde kørt Bootpart der efter kan du bare behandle den som en GANSKE almindelig computer.

Screen_bille gav et fint link til hvordan man instalerer Windows XP

Jens B
Avatar billede majsmarken Nybegynder
29. september 2005 - 21:07 #8
Hvor er <Screen_bille> med i denne tråd - eller er jeg 'blind' ?

Den er nok denne du mener: http://www.helgec.dk/xp-install.html
Avatar billede majsmarken Nybegynder
29. september 2005 - 21:08 #9
Vi må lige have <llslipknotll> med på linien igen ???
Avatar billede kalp Novice
29. september 2005 - 21:14 #10
Avatar billede cyber00 Nybegynder
01. oktober 2005 - 20:23 #11
Det er meget simpelt:
Lad være med at lave til NTFS. Behold fat32.
og det med koden kan jeg ikke svare på.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. oktober 2005 - 20:54 #12
Vi må lige have <llslipknotll> med på linien igen ???
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. oktober 2005 - 20:54 #13
Avatar billede borrisholt Novice
02. oktober 2005 - 11:37 #14
cyber00>>Det er ikke meget simpelt med en compaq

Jens B
Avatar billede llslipknotll Nybegynder
10. november 2005 - 19:30 #15
Sæt det som svar!
Avatar billede llslipknotll Nybegynder
10. november 2005 - 19:49 #16
Ingen satte det som svar