Avatar billede kult4z4r Nybegynder
28. september 2005 - 16:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Counter-strike?

Hey...
jeg har lige formateret min com og så slf installeret det hele igen. Da jeg så ville ind og spille counter-strike for første gang, kunne jeg se at der var noget helt galt! Da jeg kom ind hvor man kan vælge  New Game, Options osv, havde jeg en fps på under 4...

Min maskine

AMD Barton 2500+
1024 Ram
ATI Radeon X800
+ diverse

Programmer

Windows Xp Pro
DirectX 9.0c
+ diverse

Håber der er nogen der kan hjælpe! :)
Avatar billede azar Nybegynder
28. september 2005 - 16:20 #1
Hvad står max_fps på ?
Avatar billede kult4z4r Nybegynder
28. september 2005 - 16:22 #2
Hedder nu fps_max, men anyways den står på 101
Avatar billede f-andersen Nybegynder
28. september 2005 - 20:40 #3
Har du installeret chipset + grafikkort drivere, og har sat counter strike op til at bruge enten openGL eller Direct3D? Hvad har du af fps ingame?
Avatar billede kult4z4r Nybegynder
02. oktober 2005 - 16:16 #4
har ikke været ingame endnu... men bar når jeg kommer ind til menuen, er min fps på under 10 :/
Avatar billede f-andersen Nybegynder
02. oktober 2005 - 18:26 #5
Hent de seneste grafikkort drivere + chipset.

Grafikkort:
www.ati.com

Chipset:
Din motherboards hjemmeside :)

Jeg har oplevet lidt problemer med mit 9800XT, men det løste sig ved en opdatering
Avatar billede kult4z4r Nybegynder
03. oktober 2005 - 11:08 #6
jamen det må jeg prøve når jeg nu en gang kommer hjem... men tror nu næppe det hjælper  :) men skriv et svar, så får du lige dine point
Avatar billede kult4z4r Nybegynder
07. oktober 2005 - 11:15 #7
var ikke det, så nu har jeg formateret i stedet
Avatar billede mr.p Nybegynder
19. oktober 2005 - 23:28 #8
Står fps_modem som "0.0" ?