Avatar billede hugo321 Praktikant
28. september 2005 - 12:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

"Unable to open fil _ because it is already open with write

Jeg har nogen programmer som skal køre fra en windows 2003 server med service pack 1
Når 1 bruger har startet det program får nr 2 bruger denne fejl.
"Unable to open file ……….. because it is already open with write permission by another user."

Hvordan løser jeg så flere brugere kan køre det program fra serveren?
Avatar billede flemmingstrand Nybegynder
28. september 2005 - 19:30 #1
Hvad er det for et program ? Er programmet beregnet til at køre i et netværk ? Starter du det fra et netværksshare eller hvad?
Avatar billede screem_brille Novice
28. september 2005 - 20:58 #2
hvis det skal køres fra flere brugere på en gang kan det blive nødvendigt at installere terminal services på serveren (og du skal så have de rette licenser osv til dette).
Avatar billede hugo321 Praktikant
28. september 2005 - 22:05 #3
Jeg kan ikke lige huske hvad programmet hedder. Men det er lavet til at køre fra en netværksshare.
Er der ingen måde at gøre det på ellers?
Avatar billede flemmingstrand Nybegynder
28. september 2005 - 22:13 #4
Hvis du kan afvikle dit program som et 'client/server' program skulle det kunne lade sig gøre, så skal du installere henholdsvis en 'client' del og en 'server' del - ellers er det måske nok terminal services - det ved jeg ikke rigtigt!
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 12:28 #5
brug for mere hjælp ?
Avatar billede hugo321 Praktikant
30. januar 2006 - 19:47 #6
Hmmm ja da ham der har lavet det siger at det ikke kan lade sig gøre men hvis han ikke har så meget forstand på det der med netværk kunne der måske være en der kunne en fix lille løsning.
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 00:15 #7
brug for mere hjælp ?