Avatar billede misterbee Nybegynder
27. september 2005 - 13:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Activesync 3.7 og 3.8 ustabil

Min Ipaq 4150 er begyndt at have problemer med at synkronisere. Activesync går pludselig ned, typisk når den når til indbakken eller til Avantgo.

Jeg har opgraderet til 3.8, det hjælper ikke. Jeg har afinstalleret Avantgo, og har efter 10 forsøg og resets fået den synkroniseret.

Har nogen af jer eksperter haft problemer med Activesync 3.7 eller 3.8 - eller er det Avantgo? (jeg kører med seneste version af Avantgo)
Avatar billede ajenbo Nybegynder
09. december 2005 - 19:55 #1
Avatar billede misterbee Nybegynder
02. juli 2007 - 10:31 #2
...