Avatar billede kasperjensen Nybegynder
26. september 2005 - 22:09 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvad vil være rimeligt at få som betaling

Hej.
Jeg vil gerne høre ad, om hvad man kan forlange at få som betaling af webdesign af kvalitet som dette:
http://www.devisionltd.co.uk  login: odmin

Alle design er helt unikke, og alt kan laves. gør det i photoshop

vh
Avatar billede draco999 Nybegynder
27. september 2005 - 09:48 #1
Nu kan jeg desvære ikke besvare dit spørgsmål men ville bare lige give dig Ros, spænnende ider du har fået dig der og flot er det også blevent.
Avatar billede klund99 Nybegynder
27. september 2005 - 10:19 #2
Ved ikke hvad der ville være rimligt mht betaling...
Men kan godt lide det du har lavet, det ser super godt ud!
Avatar billede mjl Nybegynder
28. september 2005 - 17:30 #3
Har du lavet alle design?
Avatar billede kochen Nybegynder
28. september 2005 - 20:29 #4
Jeg ville tage ca 60 dollar for de templates jeg køber på templatemonster.com, og så ca 200 kr i timen for at rette dem til efter kundens ønsker ;-)
Avatar billede njhvidberg Nybegynder
29. september 2005 - 08:49 #5
Som draco999 siger: Det ser rigtig flot og spændende ud. Leverer du som et billede eller "klar til brug" med css/html/images ?

Jeg synes du skulle se dig om på nettet og selv danne dig et indtryk af priserne. Generelt ligger de i området 0 - 60 USD afhængig af om det bare er et "fladt" css/html design (ex. her: http://www.csszengarden.com/ ) eller et helt skin-set (se f.eks. her: http://www.xd.com.au/home.xd (pas på! det er meget pige agtigt :-))
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
29. september 2005 - 09:28 #6
Jeg vil sige at jeg gør dette for en ven, som er tidligere chefdesigner fra TemplateMonster. og nej 60 dollars er absolut ikke nok. Det er helt unikke designs som ikke kommer til at ligge på nogen netbørser eller lign. Men han vil gerne høre om hvad priser er for designs i danmark normal når folk skla have lavet et PRO design, for det er det absolut!.
Og denne mand kan lave ALT. pt ligger hans ønske på som et min. 700-1000 dollars pr design. Er dette rimeligt for et dansk marked som generelt ikke er kendt for supergode og dyre designs?
Avatar billede kochen Nybegynder
29. september 2005 - 09:31 #7
Hvis hans designs er i den kvalitet og målrettet kundens ønsker og behov, vil jeg mene at han skal have mellem 500 og 750 kr i timen, det er hvad vi tager i det bureau jeg arbejder i.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
29. september 2005 - 11:58 #8
og det er en acceptabel pris, altså folk betaler gerne det beløb?
Avatar billede njhvidberg Nybegynder
29. september 2005 - 14:19 #9
Offtopic: Designet for tobaks firmaet skal i tage 3 millioner eller mere for. De kan bare hoste (!) op, ka' de!  :-(
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
29. september 2005 - 14:24 #10
lol  ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
01. oktober 2005 - 19:14 #11
En pris på 700-1000 USD er svær at få i danmark uden et godt tag i markedet. Men hvis reklamebureau skal udvikle et design vil prisen klart ligge i den ende.

En god ide for ham kunne være at gå sammen med en programmør.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
01. oktober 2005 - 19:21 #12
ja, det er også planen, men mangler en rigtig god og relativ billig programmør til dette projekt
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
15. oktober 2005 - 14:20 #13
.... nå jeg prøver andre steder.