Avatar billede clint_hello Nybegynder
25. september 2005 - 15:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MSN Passport er stået af?

Kan ikke logge på noget der involverer MSN.

Hotmail kan jeg ikke logge på hverken gennem IE eller MSN Explorer.
MSN messenger virker heller ikke (giver fejl 800b0001)

Kan godt logge på hotmail gennem firefox men da det er svigermors computer vil hun gerne have det til at køre gennem MSN explorer.

Men hvad kan det være der gør at alle Microsoft apps nægter at arbejde med funktioner der har med MSN Passport at gøre?
Avatar billede clint_hello Nybegynder
25. september 2005 - 16:00 #1
ja og det vigtigeste er jo faktisk at få messenger til at virke igen, for hotmail kan hun som sagt klare gennem IE
Avatar billede gratis Nybegynder
25. september 2005 - 16:16 #2
Avatar billede nva Praktikant
26. september 2005 - 09:31 #3
Hvis det er den nye version 7.5 så check at pc'ens dato og tid står korrekt.
Avatar billede nva Praktikant
29. september 2005 - 07:52 #4
Hvordan går det?
Avatar billede clint_hello Nybegynder
29. september 2005 - 09:58 #5
gratis' forslag løste det ... det var åbenbart noget dll-halløj der gjorde at passport ikke kunne finde sig selv.

Jeg hader microsoft. Men elsker jer!
Avatar billede clint_hello Nybegynder
29. september 2005 - 10:00 #6
hvordan giver jeg point til gratis?
Avatar billede gratis Nybegynder
29. september 2005 - 11:49 #7
herligt det virkede :) jeg samler ikke på point, så det er ok ;) kig her hvordan du gir point til folk http://expfaq.1go.dk/?id=24#kan_ikke_give_point