Avatar billede sim00n Praktikant
25. september 2005 - 00:34 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Godt musikprogram

Hej, min ven Kenny skal bruge et godt musikprogram hvor man kan lave noget musik..

Det skal helst være gratis siger han..
Avatar billede kalp Novice
25. september 2005 - 00:39 #1
http://www.download.com/Acid-Pro/3000-2170_4-10228783.html

Er godt hvis du kan hitte ud af det:)
Avatar billede strych9 Praktikant
25. september 2005 - 00:48 #2
Hvad har Kenny af udstyr? En synth? Kan han spille et instrument? Mikrofon?
Avatar billede sim00n Praktikant
25. september 2005 - 00:56 #3
Han køber snart mikrofon... Ellers har han ikke så meget.. Han skal bare bruge et program der kan lave melodier og sånn...
Avatar billede kalp Novice
25. september 2005 - 00:58 #4
man kan jo sige hvis han ikke er pro.. så kan han kigge på programmer fra magix
http://site.magix.net/english-uk/home/music/?version=

eller noget lidt mindre... Ejay.
Avatar billede strych9 Praktikant
25. september 2005 - 01:02 #5
Ejay er legetøj, men hvis han ikke har nogen som helst forstand på musik så vil det sikkert være sagen.

I virkeligheden ville jeg nok anbefale at han købte et instrument og gik i gang med det. - Det er mere tilfredsstillende, og det løser også problem nummer to, nemlig at man ikke kan downloade talent. Den der hitmaskine hvor man kan trykke 3 knapper og lave det næste top40 hit findes nemlig ikke.
Avatar billede sim00n Praktikant
25. september 2005 - 01:07 #6
Jeg købte engang Magix Music Maker 7.. Det er det værste lor** program til dato! Det var ikke programmeret færdigt, der er en mio. fejl i det, det går ned konstant og man skal betale ekstra for at gemme filer som mp3..

Så Magix er ikke noget jeg har lyst til at prøve igen..

Og Kenny vil ikke lave et hit.. bare en sang/musik til vores hjemmeside.. :)
Avatar billede strych9 Praktikant
25. september 2005 - 01:09 #7
ok
Prøv Fruity Loops: http://www.flstudio.com/
I det mindste er det da stabilt..
Avatar billede kalp Novice
25. september 2005 - 01:15 #8
Jeg holder stadig på Acid Pro
Avatar billede bulbous Nybegynder
26. september 2005 - 10:02 #9
Bortset fra at Acid Pro ikke er gratis, vil jeg også anbefale det. Bruger det meget. Supernemt at bruge.

www.sharewaremusicmachine.com har en masse free-/shareware musikprogrammer.

ProTools i gratis udgave skal vist også være godt.

Audacity http://audacity.sourceforge.net/
Avatar billede kalp Novice
30. september 2005 - 01:52 #10
Hvis du skulle beslutte dig, at vælge Acid Pro så har du her et svar fra mig af:)

Jeg afmelder mig tråden igen:)
Avatar billede sim00n Praktikant
15. oktober 2005 - 14:34 #11
vi skal ikke bruge det alligevel, men tak for hjælpen