Avatar billede admire Nybegynder
24. september 2005 - 21:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Video redigering

Jeg er bestemt ikke liiiige en teknisk nørd så ville lige høre om der findes et meget nemt program til video redigering..Har prøvet med Adobe Premiere men det er sq for indviklet..

Windows Movie Maker sucks helt vildt men det er faktisk nemt at bruge...

Vil nemlig lave nogle highlight klips af en masse forskellige ting..

Håber i ka hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2005 - 21:57 #1
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
24. september 2005 - 23:28 #2
Jeg vil foreslå at du prøver Pinnacle Studio, som lige er kommet i en ver. 10, det er ret enkelt at gå til og det kan det meste. www.pinnaclesys.com
Avatar billede old-faithful Praktikant
25. september 2005 - 11:54 #3
Hvis budgettet kun er til gratis-redigering, kan du kigge her: http://www.hollmen.dk/articles/videoedit.htm
Avatar billede ove.c Nybegynder
25. september 2005 - 20:33 #4
En anden gratis model er AVID free - du fínder den + mange andre programmer på www.davk.dk - kig her
http://www.davk.dk/index.php?module=ContentExpress&func=display&ceid=45
Avatar billede bulbous Nybegynder
26. september 2005 - 09:46 #5
Sony Vegas er også meget godt og nemt at arbejde med. Du kan downloade fuldt funktionel demo-udgave her:
http://www.sonymediasoftware.com/download/step2.asp?DID=585

Dette er dog til version 6. Jeg arbejder med version 5, men der er som regel ikke nogen markante forandringer.
Avatar billede mjallo Nybegynder
26. september 2005 - 16:02 #6
@admire
Hvis du nu har købt Adobe Premiere var det måske en ide at give det lidt tid og se om du ikke kunne lære at bruge det.
Du kan på www.davk.dk finde en masse guides til Premiere, og sørme om de ikke er på dansk også så alle har mulighed for at være med.

Nu ved jeg ikke hvilken vertion du har købt/prøvet, men hvis det er Premiere Pro så er det slet ikke så svært som det ser du til.
Avatar billede old-faithful Praktikant
18. november 2006 - 15:01 #7
Der sker vist ikke mere i denne tråd. Lukketid?