Avatar billede jeanette18 Nybegynder
23. september 2005 - 21:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

tastatur genveje virker ikke i firefox browseren

Heysa. Jeg har et logitech tastatur hvor jeg har oprettet en hel del genveje, men..... de virker kun i explorer.

Nogen der har et tip til hvordan jeg evt. kan ændre dette?
Avatar billede Dribble Nybegynder
23. september 2005 - 23:29 #1
hvilket logitech tastatur har du, og hvilken version af iTouch bruger du ???
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
24. september 2005 - 08:56 #2
Heysa. Tastaturet er et cordless optical. Brugeren her: http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?t=901

har tilsyneladende de samme problemer.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
24. september 2005 - 08:58 #3
Det korrekte link kom her: http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?t=367
Beklager.
Avatar billede Dribble Nybegynder
24. september 2005 - 17:23 #4
kan godt være det er et dumt spørgsmål, men har du sat den op til at starte med Firefox i stedte for IE

eller har du bare Firefox som standard browser, og ikke konfigurerede den ?
Avatar billede Dribble Nybegynder
24. september 2005 - 17:38 #5
har selv et Logitech tastatur, og jeg har selv måtte ændre shotcut til FireFox.

tryk på "start" -> "programmer" -> "logitech" -> "iTouch" -> "iTouch konfiguration"

derefter skal du trykke på fanebladet "genvejsknapper" og derefter vælger den du vil lave om.....f.eks den der hedder "hjem"

highlite "hjem" og tryk forneden hvor der står "skift" her står den bare som standard= IE

men du skal rulle den ned på den der hedder "program"

derefter spørg den om "navn" og "sti"

i "navn" kan du jo evt. bare skrive "FireFox"

i "sti"  kan du trykke på (søg efter programmer "gennemse") og vise den hen til din Firefox (min ligger f.eks her C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe og det gør din sikkert også)

og nu skulle din "my Home" tastatur shortgut være lavet om til at åbne FireFox i stedet for IE

håber det hjælper.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
24. september 2005 - 20:17 #6
Heysa psykerz> Herligt, den med program indstillingen virker fint, men websiderne kan jeg ikke få til at fungere.
Så jeg prøver lige videre:)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
24. september 2005 - 20:18 #7
Og det var i forbindelse med konfigureringen af F-knapper, altså hvor jeg vil have F-knapperne til at henvise til en bestemt webside.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
24. september 2005 - 20:54 #8
Ser ikke ud til at det virker desværre :(
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
25. september 2005 - 17:00 #9
.