Avatar billede virus Nybegynder
23. september 2005 - 12:07 Der er 3 kommentarer

Sony PSP Ceramic White

Hej,

Hvor køber man mon denne billigst?
Det er jo billigst i Asien, eks. lik-sang.com, men jeg er i tvivl om hvilket HS# elektronikken har fået tildelt.

Det er jo mest oplagt, af hensyn til told og moms at handle i EU, men jeg kan ikke finde nogen forhandlere som lagerføre denne model endnu?

Nogen der kender til hvornår der evt. kommer en DK model af ovenstående?
Avatar billede boxer Nybegynder
23. september 2005 - 12:21 #1
http://www.gamebits.dk/shop/default.asp
Kan du bruge dette?
Kunne godt nok ikke finde farven, men er det ikke bare et spørgsmål om at skifte "skin"?
Avatar billede virus Nybegynder
23. september 2005 - 12:53 #2
boxer > Nej, men tak for forsøget.

Til andre, jeg efterspørger kun det jeg skriver, ikke andet, ikke andre konsoller, andre farver, noget helt tredie eller på nogen som helst måde noget som helst der ikke er spurgt om.
Avatar billede boxer Nybegynder
10. oktober 2005 - 10:27 #3
Tjaa nu ved jeg jo ikke om det er for sent:
http://www.danskdatasalg.dk/visvare.asp?id=4298&menuID=3564