Avatar billede petervinding Nybegynder
22. september 2005 - 12:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Grab screenshots

Hej,

Hvordan grabber jeg screenshots fra min PDA Qtek 9090? Jeg skal lave en guide over telefonen og kunne godt tænke mig at få forskellige screenshots som jeg kan sætte ind i et dokument. På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede venturer Nybegynder
22. september 2005 - 12:50 #1
Måske er dét her en mulighed:
http://www.pdagold.com/articles/detail.asp?a=5

Du fjernbetjener (i stil med fjernskrivebord) din PDA fra din PC, og har så også mulighed for at tage screenshots.
Avatar billede cwboy Nybegynder
22. september 2005 - 12:51 #2
Hvis den kører med Windows Mobile / Pocket PC:

http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/wce/downloads/ppctoys.mspx

eller GetPDAScreen fra:
http://www.newmad.se/software.asp
Avatar billede azar Nybegynder
22. september 2005 - 12:52 #3
Altså hvordan man lavet er screenshot er meget let hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt

tryk på knappen PrtScrn-Sysrg ligger oppe ved pause-break Når du har gjort dette kan du gå ind i paint eller hvad du nu bruger til at lave billeder i også trykker du ctrl + c så har du dit billed der inde så kan du så klippe det til den passende størelse
Avatar billede cwboy Nybegynder
22. september 2005 - 13:08 #4
Jeg glemte at skrive, at fra Pocket PC Toys er det "Display Control" man skal bruge.

azar - der er som regel ikke noget tastatur på en PDA ;)
Avatar billede azar Nybegynder
22. september 2005 - 13:24 #5
Nej My bad havde ikke lige læst spg ordenligt :P
Avatar billede petervinding Nybegynder
22. september 2005 - 15:39 #6
Tak Pocket PC Toys virkede fint :-)