Avatar billede kasperstorm Nybegynder
22. september 2005 - 11:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Deling af mapper i windows XP

Jeg har på arbejdet et netværk af computere, jeg er interreseret i at dele mapper på en computer, således at de ndre computere kan bruge disse som dokumentmapper. Det går godt nok, men der er imidlertid kommet flere computere på netværket, som ikke skal kunne se disse mapper, og jeg har derfor fjernet netværksbrugeren fra mappedelings fanebladet sikkerhed. Mit spørgsmål er: Hvordan giver jeg adgang til en bruger på en anden computer til en lokalt delt mappe???
Avatar billede kasperstorm Nybegynder
22. september 2005 - 12:01 #1
Rettelse: De må gerne kunne se mapperne, de må bare ikke have adgang til dem
Avatar billede kenp Novice
22. september 2005 - 22:08 #2
hvis du køre xp pro kan du sætte det op via ntfs rettigheder også oprette de forskellige brugere på din computer (altså dem som må komme ind)
Avatar billede kasperstorm Nybegynder
09. april 2006 - 20:18 #3
svar