Avatar billede uerkvitz Nybegynder
22. september 2005 - 11:35 Der er 5 kommentarer

Qxd til PDF Konvertering

Findes der et viewer prog. der kan konverterer

QXD (Quarc Express Documents) til PDF (Photoshop Digital File)

Hvad hedder det ?
Kan det fås som shareware?

Findes der evt. et plugin til Photoshop Elements der kan bruges således at Photoshop Elements kan åbne QXD filer?
Avatar billede bulbous Nybegynder
22. september 2005 - 14:37 #1
http://www.cutepdf.com/
fungerer udmærket. Ubegrænset trial version
Avatar billede uerkvitz Nybegynder
23. september 2005 - 09:19 #2
Det skal lige testes - så kan der være point i farvandet! :o)

Thnx
Avatar billede uerkvitz Nybegynder
23. september 2005 - 09:38 #3
Jeg får en fejlmeddelelse når jeg downloader og prøver at installerer!

C:\Windows\System32\autoexec.nt. Systemfilen er ikke egnet til at køre MS-DOS og Microsoft Windows programmer. Vælg "luk" for at afslutte programmet.

Så kan man vælge luk eller ignorer, vælger man ignorer kommer man alligevel ikke længere!

Gode ideer??
Jeg kører WIN XP Prof 2002 incl service pack 2
Avatar billede bulbous Nybegynder
23. september 2005 - 09:45 #4
Undskyld undskyld....

det er DENNE jeg har installeret. Ikke selve cutepdf, men kun printerdelen. D.v.s. når du installerer optræder den som en printer. Ved at vælge denne, går programmet i gang med at omdanne udskriften til pdf. Du vælger filnavn og mappe og trykker på ok.

http://www.download.com/CutePDF-Printer/3000-6675_4-10220039.html
Avatar billede uerkvitz Nybegynder
23. september 2005 - 10:20 #5
Det prøver jeg,
Så må vi se om det virker!