Avatar billede sniffy_guy Nybegynder
22. september 2005 - 00:45 Der er 31 kommentarer

Skylder Dragon_Knight point

Hej Dragon_knight

Jeg kom ved en fejl til at donere pointene for mit spørgsmål til mig selv.

Hvis du svarer på dette indlæg, kan jeg give dig de 150 point jeg skylder dig :)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
22. september 2005 - 00:49 #1
Kan se du er ny, så forklarer lige :)
Det er god kotume at henvise til det spørgsmål hvorom det drejer sig, så folk ikke tror du snyder med pointne ;)
http://www.eksperten.dk/spm/649986
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 00:50 #2
ref http://www.eksperten.dk/spm/649985 (for at der ikek er tvivl om ulovlig point overførsel plejer man at skrive spørgsmålet pointene  stammer fra ;) )
Avatar billede webmasterdk Praktikant
22. september 2005 - 00:51 #3
screem_brille > 14sek hurtigere :P
Avatar billede sniffy_guy Nybegynder
22. september 2005 - 00:54 #4
Hehe.. det går vældig godt det her ;)

Nå men siden i ved at kommentere dette indlæg nu HAR henvist til mit tidligere spørgsmål, er der vel ingen grund til at jeg opretter et nyt indlæg med henvisning?
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 00:54 #5
hehe ja men nu er der jo også vore værste år på tv3, så er lige optaget *GG*
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 00:56 #6
nej men du kan skrive en kommentar i dit andet spørgsmål hvor du gør dragonknight opmærksom på dette spørgsmål ;)
Avatar billede sniffy_guy Nybegynder
22. september 2005 - 00:59 #7
Verden er lille - er selv tunet ind på vore værste år ;)

Okay, det vil je så gøre.

Endnu engang tak! :)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
22. september 2005 - 01:00 #8
/me sidder og ærgrer mig over at læse cisco og flimmeren er slukket...
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 01:00 #9
var så lidt og velkommen til ;)
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 01:01 #10
webmasterdk hehe burde sidde og læse lidt til MSCE certificering, men synes ikke lige jeg gider lige nu *G*
Avatar billede webmasterdk Praktikant
22. september 2005 - 01:05 #11
Hehe... sådan er der så meget...
mcse er noget jeg har liggende i fremtiden... ;)
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 01:07 #12
synes nu ikke det er SÅ slemt igen, men vil gerne have lidt papir på min viden *S*
Avatar billede sniffy_guy Nybegynder
22. september 2005 - 01:08 #13
Og sådan forvandlede mit "moralske indlæg" sig til hyggelig natdebat ;)
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 01:10 #14
hmm ja vi er faktisk ikke pokkers gode forbilleder *G* men sorry, ikke mere spam nu ;)
Avatar billede sniffy_guy Nybegynder
22. september 2005 - 01:10 #15
Nej nej nej, det gør ikke spor :)

Fandt det bare temmelig komisk ;)

Snak i bare videre!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
22. september 2005 - 01:10 #16
Hehe.. Sorry Sniffy. :)
Det er hvad der kan ske her sent på natten ;)
Stopper nu. ;)
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 01:20 #17
sniffy_guy er rart at se du også aktivt hjælper andre ;) men normlat lægger man først savar når problemet er løst, eller man ved med 100% sikkerhed at det er svaret *S* (jeg tænker på dit indlæg i dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/649991
Avatar billede sniffy_guy Nybegynder
22. september 2005 - 01:21 #18
Jamen jeg har jo oplevet præcist det samme og de instrukser jeg har givet var det der hjalp mig? :)
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 01:23 #19
det er korrekt, men da du ikek kan sige at det er den og den virus og hvordan den slettes, kan du ikke være sikker på det er en virus (andre ting kan også gøre det, men vi er enige i at det med stor sandsynlighed er en virus)
Avatar billede sniffy_guy Nybegynder
22. september 2005 - 01:26 #20
Aah.. forstår din kommentar nu.. du mener jeg skulle have valgt "kommentar" i stedet for "svar" der ude i siden? :)
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 01:29 #21
lige præcis ;)
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 01:30 #22
var alle da bare ligeså lærenmme som dig var det hele sq meget nemmere :)
Avatar billede sniffy_guy Nybegynder
22. september 2005 - 01:32 #23
Hehe.. jeg takker stort for både rådet og komplimentet :)

Og hvis jeg må kommentere: var alle da bare ligeså behælpelige som dig var det hele sQ endnu nemmere ;)
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 01:35 #24
takker ;), men hvis du kigger her er det langt fra alle som er enige med dig *GG* (men ok, misundelse er jo en grim ting *LOL* http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=screem_brille&option=karma
Avatar billede dragonknight Juniormester
22. september 2005 - 09:28 #25
Det har du her  ;-)

screem_brille > sover du aldrig, du er jo her både tidlig og sent  :-)
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 10:07 #26
dragonknight jo da i den halve time der er mellem 3.30 og 4, der skal de jo alligevel backe databasen op *GGGG*
Avatar billede dragonknight Juniormester
22. september 2005 - 10:15 #27
:-)
Avatar billede dragonknight Juniormester
08. oktober 2005 - 12:46 #28
Hva'så er det lukketid ?
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 12:35 #29
brug for mere hjælp ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
11. januar 2006 - 00:37 #30
?
Avatar billede dragonknight Juniormester
18. januar 2006 - 10:11 #31
?