Avatar billede sniffy_guy Nybegynder
21. september 2005 - 23:54 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Smadret Harddisk!

Jeg er den ulykkelige ejer af en af de berygtede IBM "deathstar" harddiske, som nu langsomt at ved at bryde sammen. Den fungerer til dels, men alle filerne på harddisken er ødelagte og jeg kan ikke få adgang til disken.

Jeg ved det er for sent at redde den, men jeg vil dog høre om det på en eller anden måde er muligt at se filnavnene på de ødelagte filer (en filliste)?
Avatar billede dragonknight Juniormester
22. september 2005 - 00:00 #1
Hvad med GetDataBack
Avatar billede dragonknight Juniormester
22. september 2005 - 00:02 #2
Eller nap en af de nederste her: http://www.salvationdata.com/download.htm
Avatar billede dragonknight Juniormester
22. september 2005 - 00:05 #3
Get Data Back her: www.runtime.org/gdb.htm
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 00:05 #4
du skal lukke det ene spørgsmål, læste du ikke de regler du lige har sagt ok til ? ;)
Avatar billede dragonknight Juniormester
22. september 2005 - 00:09 #5
http://expfaq.1go.dk/

Velkommen på eksperten  :-)
Avatar billede sniffy_guy Nybegynder
22. september 2005 - 00:28 #6
Lukker nu
Avatar billede sniffy_guy Nybegynder
22. september 2005 - 00:29 #7
Tak for hjælpen.. forsøger mig frem pg vender tilbage :)
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 00:30 #8
hvorfor så beholde point selv ? er en noget uheldig start du tager dig....
Avatar billede sniffy_guy Nybegynder
22. september 2005 - 00:31 #9
Det var heller ikke bevist. Damn jeg er forvirret lige nu. Jeg beklager meget.
Avatar billede sniffy_guy Nybegynder
22. september 2005 - 00:33 #10
Er det muligt at donere point?
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 00:35 #11
det er ikek sklet endnu, men du kan enten bede de folk som har hjulpet dig om at lægge et svar, eller prøve og kigge på de programmer (kan ligeledes anbefale dig at kigge på Get data back), og når du så har prøvet det, så vende tilbage og give point der (er det smarteste at gøre, istedet for at lukke hnu, og så senere finde ud af at det var faktisk  den forkerte som fik point), men bare du husker at give fedback på dine spørgsmål herinde, så skal du nok få så meget hjælp du måtte ønske ;)
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 00:36 #12
kig lidt på det link dragonknight sendte kl 22/09-2005 00:09:08, der står mange fornuftige ting ;)
Avatar billede sniffy_guy Nybegynder
22. september 2005 - 00:43 #13
Ja det var nemlig et meget behjælpeligt svar han der kom med :)

Tak for hjælpen!
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 00:45 #14
og så tager du alligevel poit selv... hmm
Avatar billede sniffy_guy Nybegynder
22. september 2005 - 01:02 #15
Hej Dragonknight!

Jeg kom ved en fejl til at donere point til mig selv, i stedet for dig.

Du kan besvare mit nyoprettede indlæg "Point til Dragon_Knight" for at få dine point :)
Avatar billede sniffy_guy Nybegynder
22. september 2005 - 01:06 #16
"Skylder Dragon_Knight point" var det ;)