Avatar billede rozz Nybegynder
21. september 2005 - 09:25 Der er 4 kommentarer

GTA San Andreas

Hej - jeg håbe rjeg har ramt den rigtige kategori

Jeg har et problem med GTA San Andreas - når jeg vil starte spillet op så tygger maskinen lidt på det men siger så: CAn not find original disc / authenticated disc ...???

Det er en ny bærbar jeg spiller på og den HAR DVD drev. jeg har byttet spillet én gang men for samme fejl

Jeg har set driveren til dvd-drevet ( mærket phillips) er
fra 2001.... kan nogle give mig et link til opdatering?

Er der nogle som har en helt anden løsning til hvad der kan være galt??
Avatar billede bartz Praktikant
21. september 2005 - 09:31 #1
Er du 100% sikker det er det ægte vare, mon ikke det er piratkopi?
Avatar billede christoffero Nybegynder
21. september 2005 - 09:32 #2
Lyder som om spillet er en kopi, hvis ikke: Skal bruge navnet's fulde navn ellers er det ret svært at finde driveren, højreklik på denne computer, egenskaber, vælg fanebladet "hardware" vælg så enhedshåndtering også find dit drev der, højreklik og tryk egenskaber på det også skulle du gerne kunne finde navnet ...
Avatar billede rozz Nybegynder
21. september 2005 - 12:53 #3
det er købt i fona - så med mindre de handler med piratvarer såe..
Avatar billede rozz Nybegynder
21. september 2005 - 15:03 #4
Philips dvd/rw sdvd 8431 - hedder den