Avatar billede w-w Nybegynder
20. september 2005 - 21:23 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Fjern pop-up billede ved printning

Når der printes i Windows XP vises en lille boks i højre hjørne med at der sent print til printer. Kan der ændres i regedit eller andre steder og derved undgå netop denne pop-up information?
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2005 - 07:16 #1
Åbn mappen Printere og faxenheder.
Menuen Filer >Serveregenskaber.
Fanebladet Avanceret, fjern hakket i: Vis oplysningsmeddelser for lokale printere.

:-)
Avatar billede karser Nybegynder
21. september 2005 - 07:16 #2
Du kan fjerne den lille "talebobbel" ved at gå i "Printer og Fax Enheder" under control panelet! I menuen filer, finder du "Server Egenskaber" og i den finder du fanen "Advanced"... Nederst på dette faneblad, er der en option der hedder "Giv besked når fjernedokumenter er udskrvet"
Avatar billede w-w Nybegynder
21. september 2005 - 09:25 #3
Det virkede. Jeg har tilladt mig at dele pointene mellem tpo og karser da der er 20 sekunder mellem jeres svar. Tak for hjælpen.