Avatar billede powkie Nybegynder
20. september 2005 - 08:37 Der er 4 kommentarer

nyt vindue i internet genvej?

Hejsa experter.
Jeg har et problem, jeg vil gerne have en internet genvej til en side til at åbne i et nye vindue i stedet for at den åbner i mit nuværende. Jeg har forsøgt mig med en genvej til internet explore som åbner siden for mig, men så virker siden ikke. Hvis jeg til gengæld laver en internet genvej så virker linket bortset fra at den åbner i mit allerede åbne vindue.

på forhånd tak
Danni larsen aka powkie.dk
Avatar billede nva Praktikant
20. september 2005 - 08:48 #1
Har du markeret i 'genbrug vinduer til start af genveje' under funktioner - avanceret?
Avatar billede nva Praktikant
20. september 2005 - 09:10 #2
Funktioner - indstillinger - avanceret ;-)
Avatar billede powkie Nybegynder
20. september 2005 - 09:48 #3
mange tak for det! hvis du laver som et svar skal jeg godkende det!
mvh
Danni aka. powkie.dk
Avatar billede nva Praktikant
20. september 2005 - 10:00 #4
svar :-)