Avatar billede peter.g Nybegynder
18. september 2005 - 20:18 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ekstern TV-Tuner

Hej Eksperter...

Jeg har en projektor som jeg godt kunne tænke mig at kunne bruge til TV også og ikke kun i forbindelse med min DVD... Jeg har en bærbar PC så jeg er ikke interreseret i en Intern TV tuner... Jeg har prøvet at søge rundt omkring på nettet, men har ikke kunne finde ud af hvad det er jeg skal have...

De ledige porte på min projektor er DVI, S-VHS og alm. video indgang...
Hvis det er muligt må der gerne være en digital lyd udgang da jeg så slipper for at trække et nyt kabel ned til anlægget...

Håber der er nogen somm kan hjælpe..

\\Peter
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. september 2005 - 20:33 #1
Er der VGA indgang (det er det typiske, men du nævner det jo ikke?)
http://www.eksperten.dk/spm/551529
Avatar billede heeris Nybegynder
18. september 2005 - 22:13 #2
falt lige over denne lille sag, er det sådan noget du søger?

http://www.proconsult.dk/katalog/m_fvl/s_fvl-tv/mm-tv/mm-pctvusb2.html
Avatar billede peter.g Nybegynder
19. september 2005 - 19:08 #3
Det jeg søger skulle helst også køre udenom PC'en da jeg så kan slippe for at have den tændt... VGA indgangen bliver i forvejen brugt, så det duer ikke...
Avatar billede heeris Nybegynder
19. september 2005 - 19:14 #4
men du nævner din PC, er det ik fordi du vil bruge den til noget?
må ha misforstået :)

så kan jeg kun komme i tanke om en alm. VHS video. De har en TV tuner, og kan sende signalet via S-VHS (såfremt den understøtter dette) og så koster de ikke en bondegård.
Avatar billede peter.g Nybegynder
20. september 2005 - 06:09 #5
Kan se at jeg vidst ikk har formuleret mig helt klart, men jeg ville helst undgå at bruge pc'en, da det ville være træls at være afhængig af denne...

Men det ser ud til at jeg må bide i det sure æble og enten bruge pc'en eller også lade helt være med at se TV på projektoren :(
Avatar billede heeris Nybegynder
20. september 2005 - 11:50 #6
det med videoen ville stadig virker på din projector, men hvis du vil ha en "stand alone" tv-tuner, kender jeg ikke til en sådan en.

*sender et sødt æble til peter*
Avatar billede peter.g Nybegynder
20. september 2005 - 17:48 #7
Det er selvfølgelig rigtigt, men de er bare så klossede synes jeg... men hva faen... Opretter du et svar så  du kan få  nogle point?
Avatar billede heeris Nybegynder
20. september 2005 - 19:29 #8
d sku ok peter, 200 point for det her er nok lige i overkanten. gem dem til en anden go gang :)
Avatar billede peter.g Nybegynder
20. september 2005 - 19:59 #9
Hmmm, kan man trække pointene tilbage eller hvordan gør jeg så det?
Avatar billede heeris Nybegynder
20. september 2005 - 20:01 #10
smid et svar selv, og giv dig selv pointne :)
Avatar billede peter.g Nybegynder
21. september 2005 - 18:37 #11
Jeg okay, min fejl... :P