Avatar billede duvander Juniormester
18. september 2005 - 09:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløs netværk hopper af

Problem ->

Jeg har lige fået trådløs netværk. Jeg bruger en Aiport Express, og har et Belkin netkort i Pcén.

På min mac er der ingen problemer med det trådløse net, men min PC hobber ofte af. Og så vælger jeg først "Reparer" og der efter skal skrive mit WPA password igen for at kommer på nettet.

Min sikkerhed er indstillet til WPA-TSK (TKIP). og jeg buger programmet fra belkin som fulgte med netkortet. Har prøvet at lade windows styrer det, der faldt den oftere ud !
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. september 2005 - 11:07 #1
Bare en tanke, prøv WPA shared.
Avatar billede dragonknight Juniormester
18. september 2005 - 21:10 #2
WPA-PSK (Pre Shared Key)
Avatar billede user10201020 Nybegynder
20. september 2005 - 03:01 #3
brug det program som følger med belkin eller hent det fra nettet (deres website).

tit har de flere funktioner med som windows ikke kan tilbyde, og virker desuden også bedre oftes
Avatar billede duvander Juniormester
23. februar 2006 - 19:46 #4
smid et svar bitte!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. februar 2006 - 07:15 #5
hvem?