Avatar billede hygge Nybegynder
17. september 2005 - 11:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nyt lcd tv.

Jeg overvejer at købe nyt tv og har set lidt på dette tv http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=101652
Er der nogle som kender noget til det eller måske et der er bedre i samme prisklasse ?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
17. september 2005 - 12:20 #1
Det ser jo umiddelbart fornuftigt ud. Måske evt. noget samsung i stedet.
Skal de være LCD? - der hvor du skal være opmærksom er at det "kun" leverer 800:1 , dette er måske ikke nok, hvis du har meget modlys i rummet hvor det skal hænge.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. september 2005 - 13:03 #2
Hvis du beslutter dig for det tv, så spar penge og køb det her i stedet: http://www.digital4all.dk/shop/default.asp?setlng=26&productid=640211
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
17. september 2005 - 15:26 #3
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
17. september 2005 - 15:28 #4
Avatar billede hygge Nybegynder
18. september 2005 - 00:44 #5
Nu har jeg en del modlys så hvor meget skal jeg op i før det "virker"
Jeg det skal helst være plasma.

Samsung den ser faktisk ikke helt dårlig ud.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. september 2005 - 11:05 #6
"Nyt lcd tv. "
"Jeg det skal helst være plasma."

Plasma eller LCD?????
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
18. september 2005 - 12:05 #7
samsungs plasma og lcd kan ses i Bilka, (det er dem de bruger til instore.reklamer)
Avatar billede hygge Nybegynder
18. september 2005 - 20:09 #8
Ups jeg var lidt hurtig på tasterne.
Der skulle stå at det skal være lcd.
Avatar billede hygge Nybegynder
29. november 2005 - 14:46 #9
må hellere lukke