Avatar billede viggo7 Nybegynder
17. september 2005 - 09:11 Der er 5 kommentarer

Fotokritik med PcCillin

Jeg er ny bruger at Pccillin og har opsat som jeg mener den skal sættes, men efter jeg har install. PcCillin kan jeg ikke få vidst de oversigtsbilleder som er på Fotokritik. Før PcCillin brugte jeg McAfee, som blev afinstalleret inden jeg installeret PcCillin. Hvor har jeg glemt at afkrydse et eller andet.
Avatar billede viggo7 Nybegynder
17. september 2005 - 09:15 #1
PS. på photo.net er der ingen problemer. Viggo7
Avatar billede viggo7 Nybegynder
17. september 2005 - 09:21 #2
PSS. det er Trend Micro PC-cillin Internet Security 2005 jeg bruger.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. september 2005 - 10:04 #3
Standard opsætning plejer at være ok. Sæt den tilbage til standard.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. september 2005 - 09:21 #4
hmmm...
ingen feedback = problemet er måske ikke så generende alligevel....
Avatar billede viggo7 Nybegynder
19. september 2005 - 16:38 #5
John Stigers
Tak for dit svar, men det viser sig at der er mange der har problemet har jeg set under deres chatroom, så det er nok et tilfælde at jeg har instaleret ny virusscan samtidig med at hjemmesiden her problemer. Viggo7