Avatar billede nhc Nybegynder
16. april 2001 - 10:31 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

DVD afspiller ikke visse film

Jeg har en Denon DVD 3000 afspiller og så har jeg filmene Hollow man og x-men før kunne jeg sagtens afspille dem men på et tidspunkt da jeg så Hoolow man må der være sket et eller andet fordi nu kan jeg ikke afspille nogle film den kommer med et eller med at jeg skal indtaste en kode og det er ikke en regionkode jeg kan heller ikke finde en reset knap på afspilleren så jeg kan \"starte forfra\" er der nogen der har forstand på den slags.
Avatar billede nhc Nybegynder
16. april 2001 - 10:36 #1
ok er virkelig desperat hæver indsatsen til 250 point!!!!!! bare HJÆÆÆÆLP MIG
Avatar billede nhc Nybegynder
16. april 2001 - 10:53 #2
hmm da jeg fik anbefalet siden her sagde han at man fik svar huuuuuurtigt! men øhm hvad sker der???
Avatar billede hoejrup Nybegynder
16. april 2001 - 10:57 #3
nhc> Rolig, det en helligdag, så der er ikke mange på stedet. Dette sted koster ikke penge at anvende, men baseret på frivillig arbejdskraft!

DVD hører ifølge ekspertens regler under video/foto.

/per
Avatar billede Boas Juniormester
16. april 2001 - 10:58 #4
Du skulle prøve dette link... der kan du sikkert få hjælp...

http://www.newsgate.dk/dk/dk.edb.hardware.drev.dvd/index.html
Avatar billede nhc Nybegynder
16. april 2001 - 11:03 #5
har prøvet det men man kan ikke skrive indlæg :(
Avatar billede Boas Juniormester
16. april 2001 - 11:06 #6
Det kan du da... I toppen af skærmen er der et lille ikon hvor der står \"Write\"... Klik på det og send en e-mail!..
Avatar billede nhc Nybegynder
16. april 2001 - 11:10 #7
når jeg troede at det var et forum men man sender altså en mail til webmaster... som så lægger indlægget op (skodforum)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
16. april 2001 - 11:13 #8
Hvis du prover følgende link, så kan du helt sikkert finde noget brugbart:

http://go.to/doom9

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
16. april 2001 - 11:14 #9
prøver = prover

/per
Avatar billede a-torsten Nybegynder
16. april 2001 - 11:56 #10
Er din afspiller kodefri..??

Din fejl kan nemnlig skyldes et ustabilt kodegenkendelsessystem, som først et stykke henne i filmen opdager at filmen er en anden reg kode end den du kan køre.....

Du skal nok have en chip i din afspiller hvis det ikke virker...

Hvilken reg er Hollowman og X-men
Avatar billede cerwin Nybegynder
16. april 2001 - 13:20 #11
Altså. Jeg ved at nogle DVD-afspillere (primært dem til pc\'er) gør det, at den husker hvilken region de første 10 film man afspiller kommer fra. Efter de 10 fremvisninger fastlåser afspilleren sig selv til kun at kunne spille DVD\'er fra en region. Det er den region som flest af de første 10 kom fra. Hvis du forstår.
Men det er selvfølgelig ikke sikkert at det er det samme der er sket i dit tilfælde :)
Avatar billede cerwin Nybegynder
16. april 2001 - 13:21 #12
- tag eventuelt din afspiller med ned i forretningen hvor du har købt den. Eller hvis der er en speciel DVD-forretning i den by hvor du bor, så ved de sikkert også noget :)
Avatar billede nhc Nybegynder
16. april 2001 - 14:51 #13
ok nu har jeg fundet ud af hvad der \"virkelig\" er galt med det. Der er en eller anden der har pillet hved apparatet så den er børnesikret til niveau 2(rating limit) og der skal man bruge et password for at ændre men det har jeg jo ikke så hvad gør jeg?
Avatar billede nhc Nybegynder
16. april 2001 - 15:26 #14
inde på denon.com står der at man kan resete afspilleren ved at gøre følgende: \"In stop mode press Play, skip, and open/close buttons on the DVD player down for at least 3 secunds\" det har jeg prøvet men det duer ikke hvad er det der stop mode og  er der nogen der kan forklare hvad det ovnstående betyder?? så får i 300 point
Avatar billede hoejrup Nybegynder
16. april 2001 - 16:10 #15
Du trykker stop på maskinen, så er den i stop mode.

Derefter holder du knapperne nede samtidigt i følgende rækkefølge play, skip og open/close i 3 sekunder.

/per
Avatar billede cerwin Nybegynder
16. april 2001 - 18:49 #16
Det er vel mens der er en film der kører, at du skal trykke på stop. Men det lyder nu underligt ...
Avatar billede nhc Nybegynder
21. april 2001 - 20:07 #17
jeg har ringet til hifiklubben og de har hjulpet mig med mit problem men i får alligevel nogle point for lejligheden
Avatar billede nhc Nybegynder
21. april 2001 - 20:08 #18
mit svar