Avatar billede sponsorship Nybegynder
16. september 2005 - 16:30 Der er 6 kommentarer

Hvorfor er der ikke oprettet Lotus SmartSuite

Bør Lotus SmartSuite 9.8 ikke oprettes under Office Pakker i Spørgsmål og Svar ???

Vi vil gerne lave en Kampagne hvor vi tilbyder alle Ekspertens medlemmer (kræver man er medlem/oprettet som bruger på Eksperten) en Lotus SmartSuite 9.8 til kun 99,- Normal pris hos IBM Danmark er ca. 2.500,- Se mere på dette LINK: https://www-112.ibm.com/software/howtobuy/buyingtools/paexpress/Express?P0=E1&part_number=D5CTSLL&catalogLocale=en_DK&Locale=en_US&country=DNK&S_TACT=none&S_CMP=none

Hvad siger i til det ?
Avatar billede kjulius Novice
17. september 2005 - 18:05 #1
Sælges det stadig? Det er MEGET længe siden jeg har set Lotus SmartSuite omtalt i computerblade o. lign.
Men til 99,00 kr. er det da et utroligt godt tilbud, ingen tvivl om det.

Som jeg husker det, var det da et OK program, som konkurrerede direkte med MS Office, men da IBM overtog Lotus blev pakken kørt ud på et sidespor.

Men endnu i dag kan man da "risikere" at modtage et .lwp dokument, hvilket er enormt irriterende, da MS Word ikke kan læse disse dokumenter. Alene af denne grund ville det da være fint, om man kunne få en pakke til en overkommelig pris.

Pakken indeholder vel i tillæg til Lotus 1-2-3 og Lotus Word Pro også andre programmer, bl.a. et databaseprodukt? Kan du give et link til en beskrivelse af produktet?
Avatar billede kjulius Novice
17. september 2005 - 18:17 #2
Jeg har selv fundet et link til en beskrivelse af pakken:

http://lotus.com/products/product2.nsf/wdocs/sshome

Efter at have nærlæst spørgsmålet, må jeg spørge:

Er betingelsen for tilbudet til Ekspertens medlemmer, at der oprettes en katagori med spørgsmål vedr. Lotus SmartSuite?
Avatar billede sponsorship Nybegynder
17. september 2005 - 21:49 #3
Ja, jeg mener klart vi skal have oprettet en katagori, for som du også har kunne læse i beskrivelsen af Lotus Smartsuite 9.8 på ovenstående LINK er det jo et super sejt alternativ til MS office og til KUN 99,- så synes jeg bestemt der bør oprettes en katagori for Lotus SmartSuite 9.8 så folk også kan stille spørgsmål for og imod Lotus SmartSuite 9.8? Det kunne jo være sjovt med en lille debat omkring Lotus og MS Office, ik :-))
Avatar billede kjulius Novice
17. september 2005 - 22:07 #4
For min skyld ingen alarm. Jeg ville da ikke have noget imod at der var en kategori for SmartSuite / kategorier for SmartSuite programmerne.

Om du kan overtale webmasteren til at oprette dem er så en anden sag. Det er jo lidt som sagen om hønen og ægget. Der kommer ingen spørgsmål før der er nogen der bruger programmet. Tilbuddet om SmartSuite til 99 kr. kan måske få nogen (mange?) til at bruge programmet, men hvis det er et krav at kategorien skal være oprettet før tilbudet træder i kraft, så kører det jo lidt i ring.

Måske er det noget du skulle tage op direkte med dem der driver eksperten.dk? Det er vel i sidste ende også i deres interessse, men måske er det på den anden side i modstrid med deres etiske regler at indgå en sådan aftale på deres medlemmers vegne.

Hvilket firma repræsenterer du forøvrigt?
Avatar billede sponsorship Nybegynder
13. oktober 2005 - 02:18 #5
Jeg tilhøre Global Identity A/S med sitet : www.elibitum.dk