Avatar billede metzsch Nybegynder
16. september 2005 - 14:20 Der er 3 kommentarer

Felt format

Hej

Jeg importere (brevflet)nogle data fra en fil. Filen kunne indeholde denne streng 1111111111111 det virker også fint. Men jeg vil gerne have at når den er importeret at den så ser sådan her ud: <1111111111111>

MVH
Mikkel
Avatar billede jkrons Professor
16. september 2005 - 23:09 #1
Det nemmeste er vel at skrive <> og så sætte flettefeltet ind imellem.
Avatar billede metzsch Nybegynder
17. september 2005 - 06:35 #2
Hmmm ja, men det virker bare ikke.
Måske har jeg formuleret det forkert. Der er tale om et formularfelt i en tabel. Som automatisk bliver udfyldt. Der må være en måde at definere hvor dan feltet skal se ud efter at det er udfyldt.

Mikkel
Avatar billede jkrons Professor
18. september 2005 - 10:48 #3
Så vidt jeg ved, kan du kun formatere teksten i formularfelter, ikke selve feltet. Men hos virker det fint, at skrive < {Feltet} >.