Avatar billede sponsorship Nybegynder
16. september 2005 - 14:16 Der er 13 kommentarer

Kanon webmaster - hvor finder man dig

Har du nogle idéer til hvor vi finder en super sej webmaster som også kan lave nogle gode bannere etc.. Vi står nemlig også søger en Elev/Trainee til jobbet som Webmaster/Webdesigner. Opgaverne vil være meget forskellige online opgaver lige fra afholdelse af konkurrencer, ufærdigelse af Bannere til vores mange online kampagner, udarbejdelse af vores nye Sponsorship set-up hvor vi tilbyder alle danske IT-klubber, foreninger, klanner Counter-strick etc..) sponsorater iform af IBM & HP Servere og hardware mod f.eks. at have et banner på deres site eller mod evt. web ydelser/programmering etc...

Et job til den som ikke vil have at hverdag ligner hinanden men for den som synes at forandring er en fryd :-))

Lad os venligst høre om det er dig vi søger efter eller om du kender vores nye Webmaster/Designer
Avatar billede trophymanager Nybegynder
16. september 2005 - 16:04 #1
nogen penge indblandet?
Avatar billede sponsorship Nybegynder
16. september 2005 - 16:35 #2
Lige præcis hvad mener du om der er penge indblandet? Til dig som webmaster eller til dig som kender en Kanon webmaster?

Til webmasteren er der jo tale om et job hvorfor der naturligvis er tale om en fast løn (penge) og til dig som evt. kender en Kanon webmaster vil du gøre den du kender en stor tjeneste ved at lade personen vide at vi søger en KANON Webmaster da det er et job med med mange muligheder og ufordringer med andre ord Ét Drømme job :-))
Avatar billede izemate Nybegynder
16. september 2005 - 17:23 #3
mangler informationer!
Er der tale om et fuldtids Job? Hvordan med Løn er det timebaseret eller fast månedes løn?

Kan man arbejde hjemmefra?

<\\izemate
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. september 2005 - 19:01 #4
udover samme ting som izemate, kunne jeg også godt tænke mig at høre hvad i hedder ( firmanavn )
Avatar billede trophymanager Nybegynder
17. september 2005 - 12:24 #5
og hvilke(n) sites det drejer sig om.
Avatar billede sponsorship Nybegynder
17. september 2005 - 21:56 #6
Til ovenstående job søger vi efter enten fuldtid (fra vores kontor i Vedbæk) eller freelance/deltid (man kan godt arbejde hjemmefra).
Løn efter kvalifikationer.
Firmaet hedder Global Identity A/S og har bl.a. www.elibitum.dk som en af mange forskellige sites. På www.elibitum.dk kan man ser flere andre IT Jobs/Projekter under "ledige stillinger"
Avatar billede triple-x Nybegynder
18. september 2005 - 09:57 #7
har du en mail man kan sende en henvendelse til
Avatar billede scandinavian Nybegynder
18. september 2005 - 22:23 #8
Hej! Jeg er evt. interesseret i deltids eller freelance arbejde. Jeg har mange års erfaring, kan mit kram og har mange forskellige skills. Jeg kan kontaktes på molntuss@gmail.com for mere information..:)
Avatar billede Mik2000 Professor
23. september 2005 - 00:39 #9
Hej
Jeg er også interesseret i et freelance/deltidsjob.

Jeg har stor erfaring inden for området og har også eget firma som har eksisteret siden feb. år 2000.

Jeg har både grafisk og programmeringsmæssig erfaring (Kan vise eksempler).

Her kan bl.a. nævnes:
Programmering: HTML, CSS, PHP, MySQL, Javascript, ASP, Java, DHTML, XML, VB mv.
Grafisk: Photoshop, Imageready, Illustrator, Indesign, Office pakken mv.
Andet: Flash, mv.

Jeg vil meget gerne høre fra jer/dig. Du kan skrive på kim@techshop.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh
Kim
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
17. oktober 2005 - 00:10 #10
mail mig evt. på rasmus@ultraz.dk

Jeg kan godt hjælpe med en masse freelance grafikopgaver.. Kan animere og designe i photoshop og har lidt kendskab til Flash. Men har meget gode kvalifikationer indenfor Design og bannere og ved hvad der spænder sammen..

Try me  :) smid en mail hvis i er interesseret.
Avatar billede Mik2000 Professor
17. oktober 2005 - 00:42 #11
Har ikke hørt noget endnu. Er opgaverne besat?
Avatar billede sponsorship Nybegynder
14. december 2005 - 22:24 #13
Er du Freelancer eller kender du ikke nogle der kender en TOP webmaster, en TOP webdesigner og en TOP PHP programmør. Alle på freelance og de skal være instillet på at der er mange opgaver.

Har du iøvrigt deltaget i vores konkurrence om en TOP Notebook og et 32" LCD TV ?
Eller kan du se konkurrencerne her:

http://www.elibitum.com/default.aspx?pid=bb7e1903-9f62-45e3-8623-fc54f582bf91

Elibitum.dk - se også alle vores andre ledige jobs på sitet

Sponsorship