Avatar billede kunde Nybegynder
16. april 2001 - 02:29 Der er 1 kommentar

bestilling

Jeg håber nogen kan hjælpe mig, jag har en asp.der trækker date fra en mbd. og viser en liste af emner i en tabel, i den sidste celle i tabellen vil jeg gerne ha\' en box hvor man kan intaste stk + ok, jeg kan ikke rigtig få det til at virke, jeg hat tabellen her--------------------- If not rs.BOF then
                Response.Write \"<CENTER>\"
                Response.Write \"<table border=0 width=642 height=1 bgcolor=#000000 cellspacing=0 cellpadding=0><tr><td></td></tr></table>\"
                Response.Write \"<table border=0 height=20 width=592 cellspacing=0 cellpadding=0 bgcolor=#000000>\"
                Response.Write \"<tr><td width=1 id=black></td><td width=10></td><td width=140><b class=\'text-hl\'>VARENUMMER</b></td><td width=5></td><td width=170><b class=\'text-hl\'>VARENAVN</b></td><td width=20></td><td width=120><b class=\'text-hl\'>BEM&AElig;RKNING</b></td><td width=5></td><td width=30><b class=\'text-hl\'>ANTAL</b></td><td width=5></td><td width=65 align=right><b class=\'text-hl\'>PRIS</b></td><td width=15></td><td width=1 bgcolor=#000000></td></tr>\"
                Response.Write \"</table>\"
                Response.Write \"</CENTER>\"

jeg ved ikke omdet kan kombineres eller erstatte dette-----<SCRIPT TYPE=\"text/javascript\">parent.vareFelt(document,\'Printerkabel-Par- AK1042 7,00m \',35.00,\'parent.liste.location.reload()\')</SCRIPT>

det vil tilføje emnet i en varekurv

Avatar billede kunde Nybegynder
16. april 2001 - 02:31 #1
undskyld dett er tabellen
----------------------------------------------
Do until rs.eof
                    Response.Write \"<CENTER>\"
                    Response.Write \"<table border=0 width=592 height=1 id=black cellspacing=0 cellpadding=0><tr><td></td></tr></table>\"
                    Response.Write \"<table border=0 id=table-bg height=20 width=592 cellspacing=0 cellpadding=0 onmouseover=co(this,\'in\'); onmouseout=co(this,\'out\');>\"
                    Response.Write \"<tr><td width=1 height=20 id=black><td width=10></td><td width=140><b class=\'text-vn\'><A HREF=\'D:/intr/intr5/\" & rs(\"item\") & \".html\' OnFocus=\'this.blur()\' CLASS=\'link-url\'>\" & rs(\"item\") & \"</A></b></td><td width=5></td><td width=175><b class=\'text\'>\" & rs(\"category\") & \"</b></td><td width=15></td><td width=125><b class=\'text\'>\" & rs(\"description\") & \"</b></td><td width=5></td><td width=30 align=left><b class=\'text-vn\'>\" & rs(\"avalable\") & \"</a></td><td width=5></td><td width=65 class=text align=right>\" & rs(\"price\") & \"</td><td width=15></td><TD width=50><input type=\'text\' name=\'soeg\' class=\'text-search-input\'></TD><td width=1 height=20 bgcolor=#000000></td></tr>\"