Avatar billede ronja7 Nybegynder
15. september 2005 - 15:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Blog til ASP

Hej,
jeg har brug for et godt gratis script til en privat blog, der kan customizes og lægges på eget webhotel.

Nogen der har gode erfaringer med et sådant?
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
15. september 2005 - 15:15 #1
Jeg har gang i et projekt på www.lblog.dk som bliver en gratis reklamefri weblog skrevet i ASP, som man kan downloade og ligge på egen server.
Den er dog ikke helt klar endnu, og jeg formoder da også at du vil finde et script så hurtigt så muligt, men ellers send en mail til mig, så hører du fra mig så snart den er klar.
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
15. september 2005 - 15:20 #2
kom lige i tanke om denne (http://www.johann.tk/?appID=6)
Det er også en gratis blog i asp
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
15. september 2005 - 15:23 #3
Nu vi er ved det (http://www.uapplication.com/)
Jeg har dog ikke prøvet nogle af de 2, men jeg mener der er en demo på siden, så du kan teste om den/de har de funktioner du skal bruge.

God fornøjelse
Avatar billede ronja7 Nybegynder
15. september 2005 - 15:50 #4
Det ser ret spændende ud det du har gang i. Men Johanns er også flot.

Hvornår regner du med at frigive din kode til download?
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
15. september 2005 - 15:58 #5
Jeg tør næsten ikke sætte en dato på, men jeg har planer om at frigive den første demo inden 30 dage. Det kan dog blive før, jeg tør som sagt ikke love noget.
Avatar billede ronja7 Nybegynder
15. september 2005 - 16:13 #6
OK - jeg tror ikke jeg venter en måned, men tak for input.
Avatar billede ronja7 Nybegynder
15. september 2005 - 16:14 #7
Hvis der er andre med gode eksempler er der flere points..
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
24. februar 2006 - 09:50 #8
Update: nu er www.lblog.dk klar til download, i tilfælde af at du ikke er kommet igang med et andet system endnu
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. januar 2008 - 20:56 #9
Update: Nu henviser den blot til forsiden af dit eget domæne ;)