Avatar billede mansoor Nybegynder
15. april 2001 - 22:48 Der er 13 kommentarer

Hjælpe med at lave en videodatabase

Hej

Da jeg er helt ny inden for ASP, ville jeg høre om der var nogle som ville hjælpe mig med at lave en videodatabase.

Arbejdet skal gå ud på at jeg selv laver den men kan spørger vedkommende når jeg går i stå, hvilke jeg nok vil gøre en del gange her i begyndelsen, da jeg er ny i faget.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. april 2001 - 22:50 #1
I\'m yer man!
e@tdaugaard.dk, spørg løs :-)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
15. april 2001 - 22:50 #2
Jeg er klar.... jeg kan stikke dig en færdig en.
Avatar billede mansoor Nybegynder
15. april 2001 - 22:57 #3
no doubt, jeg takker for at du vil lave den for mig, men derved lære jeg nok ikke sså meget som hvis jeg prøver selv. Men hvad siger I til at jeg må bruge jer begge 2 og så I deler pointne (når jeg har lavet den).

Hvis I er med på den så giv mig jeres email, og jeg vil beskrve databasen lidt mere deltajeret.

Avatar billede no_doubt Nybegynder
15. april 2001 - 23:01 #4
Hvad er din mail, min er mark.mikkelsen@mail.dk
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. april 2001 - 23:01 #5
Det er ok med mig, men jeg vil hellere have at istedet for at du deler pointene 50/50 deler dem alt efter hvor meget du synes vi hver har bidraget...
Avatar billede no_doubt Nybegynder
15. april 2001 - 23:03 #6
Ja det er mere fair.
Avatar billede mansoor Nybegynder
15. april 2001 - 23:05 #7
Jeg synes det er en god ide fra tdaugaard, er du med på den no doubt
Avatar billede mansoor Nybegynder
15. april 2001 - 23:06 #8
OK, I vil modtage en beskrivelse af databasen inden længe
Avatar billede a-torsten Nybegynder
16. april 2001 - 00:46 #9
no_doubt.. Hvornår er du begyndt at kunne lave sådan noget i ASP..??

-Anders
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. april 2001 - 14:49 #10
a-torsten:> ku jeg også godt tænke mig at vide *G*
Avatar billede mansoor Nybegynder
16. april 2001 - 21:51 #11
Hvad er der med no_doubt, kender han ikke noget til ASP?
Avatar billede a-torsten Nybegynder
16. april 2001 - 21:53 #12
tjek http://www.eksperten.dk/spm/65025 .. Kunne han ASP ville han ikke oprette et sådant spørgsmål.......

Jeg har selv lave en videodatabase, så jeg skal nok hjælpe dig når/hvis du kommer i problemer.....

Du kan maile mig på www@backslash.dk .....

-Anders
Avatar billede mansoor Nybegynder
16. april 2001 - 22:03 #13
Ja, a-torsten, det er svært at arbejde med en som giver sig ud for at være en som så ikke passer.

Tak for din mail, det er ikke usandsynligt at jeg gør brug af dit tilbud.