Avatar billede nimkim Nybegynder
13. september 2005 - 19:52 Der er 12 kommentarer

Reklamere, hvor?

Godaften alle på eksperten.

Nogen der ved hvor man kan reklamere for sin hjemmeside?
evt. betale for det.
Eller er der andre måder man kan gøre det på?

min side er: www.Nimkim.dk - skriv hvad i synes om siden, og om den er værd at reklamere for.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
13. september 2005 - 20:00 #1
Jeg ved godt at du ikke har lagt den i vurderingssektionen, men du slipper ikke helt...
Der er mange fejl på siden. Denne linje (doc type) skal stå allerøvest på siden:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
Derudover skal denne linje optræde et sted i din head-sektion:
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=ISO-8859-1" />
Den fortæller hvilket tegnsæt der er brugt til siden.
Herefter kan du gennem denne side se de øvrige fejl på siden og rette dem:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.nimkim.dk/

Der er for eksempel mulighed for at reklamere på Google. Jeg vil derudover også anbefale dig at optimere din side til søgemaskerne. Der findes flere gode artikler her på eksperten om emnet. Fx: http://www.eksperten.dk/artikler/23
Avatar billede nimkim Nybegynder
13. september 2005 - 20:04 #2
okay tak.. jeg er også nybegynder til det med at lave hjemmesider..
Avatar billede strych9 Praktikant
13. september 2005 - 20:28 #3
Tilsyneladende har du lige reklameret for din side her ;)

Du skriver "De er blevet personlig testet.", og du har en Affiliates sektion som egentlig besvarer dit spørgsmål her. Det lugter alt i alt lidt af fisk. ;)
Avatar billede nimkim Nybegynder
13. september 2005 - 20:34 #4
Tror du ikke på det.. ? :)
Avatar billede boxer Nybegynder
13. september 2005 - 20:54 #5
For en del år siden hoppede jeg selv på "tjen penge på nettet" vognen. Jeg lavede selv en HP, modtog masser af mails, surfede masser at sider og links, skaffede referrals og blev ikke en øre rigere :o)

Så vidt jeg kan se er der også lidt pyramidespil i det. Hvis man investerer, tjener man mere?

Jeg er også tilhænger af at dette er en "skjult" reklame :o)
Avatar billede plazm Nybegynder
13. september 2005 - 21:03 #6
Nimkim, nu er det sådan at du ikke får nogle penge fra mig, og der er mange andre som blacklister din side.
SAMTLIGE links på din side har dit ref. nr. så mister man lidt respekten for dit "Tjen penge på at surfe" side for det eneste du virkelig vil med det site er selv at tjene penge.

Men.
Danban.dk kunne du bruge med bannerbytte
Avatar billede nimkim Nybegynder
13. september 2005 - 21:38 #7
fair...
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
14. september 2005 - 15:17 #8
Du skal sætte doc type ind som den første linje, dvs før <html>, ikke efter som du har gjort.
Du bør vælge en standard tegntabel som 'ISO-8859-1' i stedet for 'windows-1252' som du har valgt.
Avatar billede nimkim Nybegynder
14. september 2005 - 22:45 #9
Okay tak. og plazm det med at du ikk gir mig nogle penge, det er da lidt ringe fra din side af, for når jeg hjælper dig med at tjene penge, så skal jeg også selv ha noget ud af det?
Avatar billede boxer Nybegynder
14. september 2005 - 22:54 #10
Ikke at jeg skal tage nogen i forsvar, men det kan jo være ligegyldigt om man registrerer sig via kims side. Det betaler man jo ikke for. Han får bare penge når andre lader sig registrere under ham.

Men som sagt, jeg har prøvet det og har ikke den store tillid til "Tjen penge på nettet" som min geniale side iøvrigt hed :o)

Men du skal da have held & lykke med det.
Avatar billede plazm Nybegynder
15. september 2005 - 08:50 #11
anonym, det syns jeg ikke, nu har jeg finkæmmet hans side, og han informerer ikke om at hvis vi klikker på links fra hans side så får han penge ud af det.

Desuden nimkim, så vil jeg da lige sige at det med at du nu har valgt at skjule linket i statuslinien, jo bare er et bevis på at du ikke har i sinde om at hjælpe folk, men bare selv tjene på det.
Avatar billede nimkim Nybegynder
15. september 2005 - 18:12 #12
Jamen der står alligevel mit refferal nr. hvis man klikker på linket.
Jeg vil også hjælpe andre med at tjene penge.