Avatar billede vogel Nybegynder
13. september 2005 - 15:46 Der er 4 kommentarer

Ændre hvor Outlook gemmer Attachments

Hej

Hvor ændrer jeg, hvor Outlook gemmer Attachments?

Jeg kører Office Outlook 2003 SP1. Når jeg i dag vælger "Save Attachmets" går den til Mine Dokumenter. Kan jeg ændre dette, så den automatisk vælger en anden mappe?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. september 2005 - 16:02 #1
I alle M$ programmer vil DEFAULT Save være der hvor [Dokumenter] pejer på...
Jeg tror ikke dette ka' ændres for bare én application...
Avatar billede vogel Nybegynder
13. september 2005 - 16:16 #2
Det er ikke noget problem at ændre det i Word og Excel. I Word ændres det her: Tools - options - file locations, men jeg kan ikke finde det i Outlook.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
24. september 2005 - 23:37 #3
Hvad endte denne tråd med ?
Avatar billede vogel Nybegynder
25. september 2005 - 22:10 #4
Det lader ikke til, at nogen har en løsning.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester