Avatar billede vogel Nybegynder
13. september 2005 - 15:46 Der er 4 kommentarer

Ændre hvor Outlook gemmer Attachments

Hej

Hvor ændrer jeg, hvor Outlook gemmer Attachments?

Jeg kører Office Outlook 2003 SP1. Når jeg i dag vælger "Save Attachmets" går den til Mine Dokumenter. Kan jeg ændre dette, så den automatisk vælger en anden mappe?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. september 2005 - 16:02 #1
I alle M$ programmer vil DEFAULT Save være der hvor [Dokumenter] pejer på...
Jeg tror ikke dette ka' ændres for bare én application...
Avatar billede vogel Nybegynder
13. september 2005 - 16:16 #2
Det er ikke noget problem at ændre det i Word og Excel. I Word ændres det her: Tools - options - file locations, men jeg kan ikke finde det i Outlook.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
24. september 2005 - 23:37 #3
Hvad endte denne tråd med ?
Avatar billede vogel Nybegynder
25. september 2005 - 22:10 #4
Det lader ikke til, at nogen har en løsning.