Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
13. september 2005 - 14:23 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvad hedder hotelerne?

Langs de franske motorveje er der forskellige hotelkæder, hvor der er mulighed for meget billig overnatning.

Jeg leder efter navnene på disse hotelkæder.
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
13. september 2005 - 14:24 #1
Evt. et link til hotelkæderne.
Avatar billede jpkn Nybegynder
13. september 2005 - 14:58 #2
Hotellerne hedder Formula1.
Avatar billede jpkn Nybegynder
13. september 2005 - 15:13 #3
Hov jeg var lige hurtig nok -  det er formule1  www.hotelformule1.com
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
13. september 2005 - 15:41 #4
jpkn - ja det var da en af dem, men mener der er et par stykker mere.
Avatar billede jpkn Nybegynder
13. september 2005 - 18:12 #5
Novotel er også en hotelkæde der er repræsenteret lang motorvejene i Frankrig, men den er noget dyrere at indlogere sig på.