Avatar billede cedske Nybegynder
12. september 2005 - 21:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gratis Ipods

Er der nogle her som har nogle gode erfaringer med Ipodsgiveaway.co.uk ??

Jeg har selv meldt mig til og ville lige høre om det er nogen som kender nogen det er lykkes for?

Mvh

Claus
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
12. september 2005 - 22:22 #1
Det var en fejl du begik der (Med mindre du er englænder) - spammail here they come:

Lad os starte med:

2. All shipping addresses must be in the United Kingdom. Addresses outside the United Kingdom will not have items shipped to them.

4. In order to order and receive products, the user must currently live in the United Kingdom and provide an address within the United Kingdom

Så er det ikke nemt at få adgang til at finde ejeren til netnavnet. Det tyder ikke på hæderlighed.

Terms & Conditions lever ikke op til god skik - de har ret til alt, uden nogen beskrivelse af hvad man egentligt tilmelder sig.
Avatar billede cedske Nybegynder
12. september 2005 - 22:25 #2
hmmm.... det var godt nok ærgeligt.... er der andre som har lign. kommentar?
Avatar billede screem_brille Novice
12. september 2005 - 22:39 #3
ikke andet end brug alm sund fornuft, ville du give noget gratis væk hvis du var et firme ? i så fald hvorfor ?
Avatar billede cedske Nybegynder
15. juni 2009 - 22:36 #4
lukker