Avatar billede Slettet bruger
12. september 2005 - 21:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ændring af papirbakke i XAL system (BFC system)

Er der nogen, der vil guide mig igennem af ændre papirbakken i et BFC-økonomisystem (Udviklet på XAL)

Meget gerne en guide jeg kan forstå, da jeg normalt ikke arbejder så meget med xal

På forhånd tak
Avatar billede hesko Nybegynder
12. september 2005 - 21:13 #1
Ja, jeg kender BFC Systemet. Hvad er det præcis du gern evil vide?
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2005 - 21:35 #2
Hvordan jeg ændre udskriftsbakken på printeren.. Er fordi der er sat en ny printer til, men den skal udskrive på bakke 2 istedet for pakke 1... Hvordan gøres dette ??
Avatar billede hesko Nybegynder
13. september 2005 - 09:09 #3
Du skal på printerdriveren i XAL, for den valgte printer, under Generelt\Tilpasning\Printer\Ret sætte koden for bakken i triggeren "Diverse".
Koden til bakken finder du i manualen til printeren.
Er det en PCL printer?
F.eks. kan arkføder 1 være =  ESC "&l1H"
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 02:03 #4
burde du ikek se at få fulgt op på dine gamle spørgsmål, eller er det for emget forlangt ?
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2005 - 17:33 #5
Vi fik producenten til at gøre det..