Avatar billede 2mmy Nybegynder
12. september 2005 - 19:14 Der er 5 kommentarer

bubble bobble

Hey

Nogle der hvor man kan skaffe den rigtig version af Bubble Bobble, der kan spilles på en ny pc. eller evt. samtidig købe en commodore 64 eller hvad de computere nu hed hvor vi altid spillede bubble bobble på?
Avatar billede yezbarh Nybegynder
12. september 2005 - 19:19 #1
Avatar billede busschou Praktikant
12. september 2005 - 19:36 #2
Det med at købe en C64 mon ikke det muligt i den blå avis eller på qxl hvis nogen har en til salg altså :o)
Jeg har selv en, og det er nu meget sjov engang imellem at hive de gamle spil frem :p
Avatar billede polle007 Nybegynder
12. september 2005 - 20:04 #3
Du kan også prøve en C64 emulator. Det er på den måde jeg mindes gamle dage :)
Avatar billede 2mmy Nybegynder
12. september 2005 - 20:10 #4
hvor findes en sådan C64 emulator...?

Og de bubble bobble versioner jeg fandt i det andet spørgsmål der var posted, det er nyere versioner, vil have den originale med den rigtig grafik fra tidernes morgen :)
Avatar billede polle007 Nybegynder
12. september 2005 - 20:32 #5
www.viceteam.org
google: bubble bobble d64