Avatar billede zonkeren Nybegynder
12. september 2005 - 17:08 Der er 5 kommentarer

www.kelloggs.dk

Kunne godt tænke mig at vide hvad i synes om www.kelloggs.dk.
Vil specielt gerne høre hvilken målgruppe i synes den henvender sig til og hvorfor..
Avatar billede udvikler Nybegynder
12. september 2005 - 17:14 #1
Den henvender sig til de 7-10 årige mest pga de der Duel masters legetøj eller hvad det nu er, samt den der kellogs by :)

Men alt i alt rigtig flot side. Helt sikkert :)
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
12. september 2005 - 17:34 #2
Der er en del fejl i HTML-koden. De fleste skyldes at der er kodet i HTML4 selvom doc-typen angiver at siden er skrevet i XHTML. En liste over fejl (på forsiden) kan ses her:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.kelloggs.dk/
Der er også et besynderligt blinkende Yoga-billede på Special K siden (i Firefox). Helt klart en side som ikke er teknisk i orden.

Det er en rigtig dårlig idé at kode en side så den bruger pop-ups til at vise undersiderne med, da mange browsere blokerer pop-ups. Jeg kan se at de er opmærksomme på problemet da de beder folk om at slå deres pop-up blokeringsprogrammer fra. Det virker noget amatøragtigt hvis du spørger mig.

Der er har lavet nogle flotte designs, men man burde holde sig til ét design. Det er meget inkonsistent at hver underside ser fuldstændig forskellig ud design-mæssigt (og også er helt forskellige fra forsiden).
Et fælles design udelukker ikke nødvendigvis eks. at bruge den lidt grovere baggrund til All-bran...

Jeg synes at Corn Flakes siden i høj grad henvender sig til børn mens de to andre produktsider er henvendt til voksne som vil vide noget om sundhed.

Hvor mon man kan finde resten af deres produkter hende (Frosties osv.)?
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
12. september 2005 - 17:34 #3
Det var vel egentlig mit bud på et svar...
Avatar billede udvikler Nybegynder
12. september 2005 - 17:44 #4
schwarz84 har ret med hensyn til at du har nogle flotte design, men synes du burde holde dig til et, dernæst skal alle din undersider åbne i samme vindue, eller bare som et nyt, alt andet end popup ;)

Også et svar - hvis du altså kunne bruge mit kritik :)
Avatar billede udvikler Nybegynder
12. september 2005 - 17:44 #5
Aargh, glemte at gøre det til et svar - :S