Avatar billede zippery Nybegynder
12. september 2005 - 16:12 Der er 3 kommentarer

Farvelægning af "Fra/Emne/Modtaget"-linjen i Outlook!

Hej!

Hermed et generelt spørgsmål, der drejer sig om et lille problem, som jeg synes kunne være rart at få besvaret. Jeg har i den senere tid modtaget emails, hvor hovedoplysningerne om emailens adressat, emne og afsendertidspunktet i indbakken/slettet post er farvelagt. Altså ikke i selve emailen, men de metadata, der fremstilles i indbakken, og som fortæller om emailens indhold FØR man åbner emailen. Jeg kunne godt tænke mig at gøre det samme med mine emails, så de fremstår i farver fremfor de traditionelle sorte bogstaver hos modtageren, når han får dem i sin indbakke. Men hvordan gør man det i outlook 2000. Findes der et plugin på markedet eller er der noget, man kan ændre i indstillinger i outlook?
Avatar billede zippery Nybegynder
12. oktober 2005 - 21:16 #1
Jeg lukker spørsmålet, for jeg har fået at vide af en ekspert, at det ikke kan lade sig gøre. Jeg er nu klar over, at jeg selv har bedt outlook om at farvelægge meddelelser fra bestemte afsendere med farve. Jeg havde bare glemt det. Altså ingen hokus-pokus i denne ombæring...
Avatar billede zippery Nybegynder
12. oktober 2005 - 21:18 #2
Slut
Avatar billede morgan_freeman Nybegynder
20. november 2005 - 00:06 #3
ØV. Havde været freaky om der var en ukendt 'bagdør' i M$ office.