Avatar billede molle2002 Nybegynder
11. september 2005 - 23:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

V: Dell inspiron 2200

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at få vurderet denne lille sag:

Dell Inspiron 2200
512 MB DDR-Ram
60W AC Adaptor
8 Cell 43WHr Battery
Win XP Home
Inspiron 2200 Celeron M Processor 360, 1.4Ghz, 1MB L2 Cache, 400 MHz FSB
15 inch XGA LCD Panel
Dell Wireless 1370 802.11b/g PCI Card
24xCDRW//8xDVDComboDrive
60GB (5400rpm) IDE Hard Drive
CompleteCare 3Y NBD Accidental Damage Cover+Standard Lite 3Yr NBD
Large Deluxe Nylon Carry Case
Et par Dell Højtalere, har ikke lige specs, men 2 små højtalere, sølv/sort, spiller kanont, nypris ca. 800-1000 kr,-

Hva er den værd?

1--2 mdr. gammel

Mvh. Hvam
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. september 2005 - 23:47 #1
Den er brugt, så tag et par tusinde af købsprisen, så kan du sagtens komme af med den.

Du kan sikkert få 5 - 6K for den.
Avatar billede molle2002 Nybegynder
12. september 2005 - 10:02 #2
Ok, tak for vurderingen.

Mvh. Hvam

P.s. Smid et svar
Avatar billede mrrius Nybegynder
12. september 2005 - 13:12 #3
jeg tror ikke du får 5-6 k for den , det er kun en celeron cpu der er i den.
for 5000 kr kan du i tdc butikerne lige nu få en :
Styresystem: Microsoft® Windows® XP Home Edition (Service Pack 2)
Processor: Intel® Celeron® M processor 360 1 MB L2 cache, 1.4GHz, 400 MHz FSB
Chipset: SiSM661MX
Skærmtype: 15" XGA color TFT LCD, 1024 x 768 pixel resolution
Grafikkort: SiSM661MX integrated 3D graphics med 64 MB delt hukommelse
Hukommelse: 256 MB DDR333 hukommelse, Kan opgraderes til 2 GB ved brug af dual soDIMM modules
Harddisk: 40GB ATA/100
Optisk drev: 8X DVD-Dual double layer drive Læs: 24X CD-ROM, 8X DVD-ROM, 8X DVD-R, 4X DVD-RW, 8X DVD+R, 2.4X DL DVD+R, 4X DVD+RW Skriv: 24X CD-R, 10X CD-RW, 8X DVD-R, 4X DVD-RW, 8X DVD+R, 2.4X DL DVD+R, 4X DVD+RW
Netværkskort: LAN: 10/100 Ethernet; Wake-on-LAN ready Wireless LAN: Acer InviLink™, 802.11b/g, Wi-Fi CERTIFIED™, Acer SignalUp technology
Modem: 56K ITU V.92 modem med PTT approval; Wake-on-Ring ready Lyd: Lydsystem med to indbyggede højttalere; SoundBlaster-Pro og MS-Sound kompatibel
Batteri: 4 cell batteri
Porte og stik: Three USB 2.0 ports, Ethernet (RJ-45) port, Modem (RJ-11) port
External display (VGA) port, Microphone/line-in jack, Headphones/speaker/line-out port Type II PC Card slot, DC-in jack for AC adaptor
Software: Acer Arcade, Acer eManager (ePresentation, eRecovery and eSetting) Acer GridVista, Acer Launch Manager, Acer System Recovery CD Norton AntiVirus™, Adobe® Reader®, Cyberlink® PowerProducer™ NTI CD-Maker™
Mål: W364 x D279 x H33.9/38.9 mm
Vægt: 2.76 kg

http://salg.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/TDC-Privat-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-Start;sid=bb6RcjWXZ42RdHayNlNR2ny1hmAfW6SJsPdvJqmM6SpeCRu5Dpaq1kSNQ5DyWrEDosU=?ProductUUID=FEgKamdMYE0AAAEE5z8Ewa4Y&CatalogCategoryID=&JumpTo=BrowseStandardCatalog&dogtag=tdc_p_shop_comp_pc-baer&CategoryName=tdc_p_shop_comp_pc-baer&CategoryDomainName=TDC-PrivatCatalog
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2005 - 20:38 #4
hæhæ - det er jo en Acer...
Sammenlign du bare en Skoda med en BMW :)

+ så vidt jeg er informeret er Dell så geniale at levere 2 stk. cd´ere med til den bærbare: en recovery CD samt en XP CD.
På Aceren er der kun 1 stk. Acer System Recovery CD - hvilket trækker voldsomt ned for med den installerer man også alt Acers værktøj ( som ovenikøbet kommer på cd ved siden af...)
Desuden leveres Aceren med et 4 celles batteri, hvilket svarer til 2 timers batteritid max. ved alm. brug. Dell leverer 1 stk. 8 celles batteri som svarer til ca. 4 timer levetid på batteri.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2005 - 20:38 #5
+ Dell maskinen er kønnere! ;)
Avatar billede molle2002 Nybegynder
12. september 2005 - 21:20 #6
John_Stiger

man skal jo også lige huske at de 3 års garanti. Hvis den skulle gå i stykker og jeg ringer inden kl. 13 ligemeget hvor I verden jeg er, så er de der mindst 24 timer efter. Og hvis de ikke kan lave den på stedet, får jeg en ny med det samme, det er altså kvalitets service.

Mvh.
Hvam
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2005 - 22:23 #7
Præcis :)
Avatar billede mrrius Nybegynder
14. oktober 2005 - 10:29 #8
er der noget jeg har misforstået. det med celler i en batteri , betyder det ikke mest , hvilke vilte den kører. f.eks en 4 cellet batteri kører 4 x 1,2 volt ( ca 5 volt) og en 6 cellet batteri kører 6 x 1,2 volt altså  7, 2 volt...???