Avatar billede jonas200 Nybegynder
15. april 2001 - 16:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Perl chat efterlyses

Jeg mangler en perl chat der er MEGET nem at sætte op, da jeg er en total nybegynder til dette.
Den skal kunne køre på en win2000 server, og jeg skal have brug for Admin / CoAdmin funktion til at kicke folk ud...

Hvem kan hjælpe mig???
Avatar billede blood Nybegynder
15. april 2001 - 16:00 #1
Avatar billede blood Nybegynder
15. april 2001 - 16:01 #2
single room chat

needs cgi support (perl version 5!) and frames capable browser

user registration, delete users, delete users after specified non visiting time

private messages via drop down menu, /me actions

usersettings: font color, update frequency

you can run different scripts using the same database (for something like multiple rooms)

user profiles

mail to admin on new user-registrations

show users online via SSI/PHP

logging function

logon/logoff messages

maximal user limit, users can login anyway with the masterpassword

banning and kicking features

leave message for offline users function (/memo), admin memo to all users

support for international nicknames

sound when a user enters the chat

/away command

bad word filter

super user feature (userlevels)

smiley/replace feature

Pro Version: DBI (data base interface) support and streaming / real time feature
Avatar billede jonas200 Nybegynder
15. april 2001 - 16:01 #3
Har kigget på den...
Avatar billede blood Nybegynder
15. april 2001 - 16:02 #4
OG?
Avatar billede parazite Nybegynder
15. april 2001 - 16:03 #5
Avatar billede jonas200 Nybegynder
15. april 2001 - 16:09 #6
<blood: synes den er lidt for avanceret...
Avatar billede parazite Nybegynder
15. april 2001 - 16:10 #7
Det var da hurtigt du tjekkede de 53 chats.
Avatar billede jonas200 Nybegynder
15. april 2001 - 16:12 #8
<parazite: DET SKAL VÆRE GRATIS ! De gode af dem var betalings scripts. Jeg gider heller ikke skulle bladre mellem jeg ved ikke hvor mange scripts, så send ET godt, tak.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. april 2001 - 16:37 #9
Den må altså ikke være for avanceret og gratis. Skal mere sprn være gratis og knapt så god... *ggg*
Avatar billede jonas200 Nybegynder
11. maj 2001 - 05:07 #10
Da der ikke er flere der svarer, lukker jeg spørgsmålet igen.