Avatar billede wildfred Nybegynder
15. april 2001 - 15:40 Der er 26 kommentarer

dette har intet med it at gøre men, der er mange point at hente

i sommer ferien skal jeg ud og drikke bajer rigtig mange bajer....

spørgs målet lyder hvem kan skaffe en tegning over øloplukkeren fra sonofon reklamerne eller det er i hvert fald sådan en og jeg ved den findes......
Avatar billede prodic Mester
15. april 2001 - 15:43 #1
<Ironi>
Og du har valgt den helt rette kategori til netop den slags spørgsmål.
</Ironi>
Avatar billede fyrrebakken Nybegynder
15. april 2001 - 15:43 #2
det hører da vist ikke til her, hva\'?
Avatar billede jd Nybegynder
15. april 2001 - 15:47 #3
fyrrebakken-> Nej, det gør det ikke... så du kunne da lige tage points\'ne?? *NOT*
Hvorfor er det lige du svarede?
Avatar billede cueball Nybegynder
15. april 2001 - 17:43 #4
He he, jamen så er jeg altså ikke den eneste, som drømmer om at få fingre i sådan en øloplukker :^) Jeg vil følge dette indlæg med største interesse!!!! ;^) Så\' der lagkage......
Avatar billede fyrrebakken Nybegynder
15. april 2001 - 18:29 #5
Jeg skal sgu ikke ha\' pointene. Måske er der en side som IKKE er eksperten, som har et debatfoum om øloplukkere
Avatar billede fyrrebakken Nybegynder
15. april 2001 - 18:30 #6
:)
Avatar billede rfogh Nybegynder
15. april 2001 - 19:04 #7
LOL! Jeg tror der er mange der kunne tænke sig en :o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. april 2001 - 19:19 #8
cueball => nope du er ikke den enste ;o)
Avatar billede kbruun Nybegynder
15. april 2001 - 23:59 #9
Enten ringer du ind til Duckert & Partners, som er dem der har lavet reklamefilmen, eller også ringer du til OMD og får fat i Torsten Lehmann - det er ham der har koordineret kampagnen. Du kan selvfølgelig også ringe til Sonofon og spørge dem eller gå ned på din lokale tekniske skole og spørg Brian.
Avatar billede cybermike Nybegynder
16. april 2001 - 02:19 #10
JEg tror nok min onkel lavede saadan en engang, men det kan da ikke vaere saerlig svaer at strikke sammen et par timer og en blyant kan g0re undervaerker for den sindrige storm-p opfinder.
Avatar billede Jman Praktikant
16. april 2001 - 12:08 #11
Jeg kan fortælle dig at den oplukker ikke længere findes!
Oplukkeren blevet lavet specifikt til Polle-reklamen og efter 3. take gik den i stykker <sur røv>
Avatar billede e-koncept Nybegynder
17. april 2001 - 13:30 #12
Bare for at tilføje den oplukker de brugte i Polle Reklamen ( Sonfon reklame) er special bygget til den reklame og de var nød til at lave den om mange gange forde den gik i stykker næsten heletiden : Syntes ikke du skal bruge sådan en men alligevel FEDT TÆNK HAR SELV GODT KUNNE TÆNKE MIG DEN . Men brug en almidelig engangs åbner den åbner kun en øl af gangen men hvad FANDEN!!! bedre ???

MVH Lange
Avatar billede parazite Nybegynder
17. april 2001 - 13:36 #13
Faktisk findes disse oplukkere også i den virkelige verden. En af mine venners far hjalp med til en festival, hvor de brugte disse oplukkere til at åbne hele kasser øl på en gang.

Hvor du får fat i en? Have no idea! ;o)
Avatar billede wildfred Nybegynder
17. april 2001 - 21:29 #14
det der med en engangs åbner den er måske god nok for hvad skal man med endu et handicap jeg mener, jeg har det alkohol problem to hænder kun en mund, men den skal bruges til en lille festival og det kunne være lidt sejt med en selv ik....
Avatar billede ellert Nybegynder
20. april 2001 - 20:45 #15
Jeg har faktisk hørt at sonofon har fået så mange henvendelser omkring øloplukkeren, at de har tænkt sig at sælge den til højestbydende!
Avatar billede ellert Nybegynder
20. april 2001 - 20:45 #16
...
Avatar billede bojohansen Nybegynder
20. april 2001 - 20:57 #17
Det er da for nemt at lave sådant en..............
Kender du ikke en smed eller bare en der arbejder inden for branchen??
Man tager da bare 5 stk. profil jern som hver i sær skæres en lille slis i (På langs så den kan gabe over kapslen) de skal selvfølgelig passe til i længden så de passer til breden i kassen.
Der skæres nogle små kiler.
De fem profil jern lægges op på række med 2 andre stk. profil jern oven på. De små sliser lægges imellem så selve oplukker profilerne kommer til at hælde lidt ( Så det passer med at den ene side af slissen griber under kabslen mens den anden side af slissen lægger oven på kabslen) skidtet svejses, og der laves et håndtag efter lidt fri fantasi.
Pease of cake for en smed :-))
Avatar billede kaese Nybegynder
22. april 2001 - 14:07 #18
Bojo>
Brian! ;-)

Avatar billede wildfred Nybegynder
23. april 2001 - 10:21 #19
send en tegning så er det måske dine point
Avatar billede bojohansen Nybegynder
23. april 2001 - 12:29 #20
--->Wildfred
Det gider jeg ikke lige bruge et par timer på ;-)
Bare sig ovenstående til en smed og så er han med, med det samme :-)

-->kaese
:-))
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
16. maj 2001 - 15:12 #21
Jeg har set et sted på nettet hvor du kan købe en magen til prøv at søge lidt. jeg tror sagtens du kan finde den og den skulle vist heller ikke koste en bondegård.
Avatar billede prins Nybegynder
16. maj 2001 - 20:56 #22
jeg har en til salg... Den er ny jeg har selv lavet den og svajset den! Den er til salg for 1000,-!!!
Avatar billede wildfred Nybegynder
19. oktober 2001 - 10:29 #23
det skal bare være en tegning eller et eller andet som jeg kan se på !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede prodic Mester
03. november 2001 - 14:29 #24
Skal vi snart lukke?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. april 2002 - 00:29 #25
Hvad med at lukke???
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. september 2002 - 10:18 #26
hvad med at lukke???