Avatar billede pepout Nybegynder
08. september 2005 - 23:37 Der er 2 kommentarer

trådløst hopper af under online spil

Hej

Sidder og spiller world of warcraft men bliver hele tiden smidt af nette. Jeg har ingen problemmer når jeg surfer på nette men når jeg sidder og spiller bliver jeg smidt af. Lige så snart jeg går ud af spilllet kommer forbindelsen igen

Kan det være fordi at jeg ikke har hukommelse nok......?

lidt irriterende at betale for at spille online og så blive smidt af efter 5 min så gode ideer modtages med kyshånd
Avatar billede borgmesteren Praktikant
09. september 2005 - 14:10 #1
Du fortäller ikke lige hvor stor din maskine er? For lidt ram kan nemt give at stop pä dit motherboard og altsä lave et shutdown pä netkortet ogsä. Hvor stor forbindelse har du, og bliver den evt belastet af download fra andre pc'ere?
Avatar billede pepout Nybegynder
18. september 2005 - 14:08 #2
Det er en pentium 4 med 3ghrtz processor. 512 mb ram og 128 mb grafik........