Avatar billede bumsenhejhej Nybegynder
08. september 2005 - 22:52 Der er 15 kommentarer

MSN virker ikke mere

kan ikke logge på msn.. den siger:

Sorry, we were unable to sign you in to the MSN Messenger at this time. Please try again later.

Jeg har repareret msn.. installeret det igen.. scannet osv.. hvad skal jeg gøre??
Avatar billede kennot Nybegynder
08. september 2005 - 22:55 #1
Din mail adresse findes stadig? Kunne være den var blevet slettet¨..
Avatar billede screem_brille Novice
08. september 2005 - 22:56 #2
Avatar billede bumsenhejhej Nybegynder
08. september 2005 - 22:57 #3
hvorfor skulle den være slettet?? har været på den tidligere idag..? :S
Avatar billede bumsenhejhej Nybegynder
08. september 2005 - 22:58 #4
og kan sagtens på web messenger... det er galdt med den på min computer.
Avatar billede screem_brille Novice
08. september 2005 - 23:00 #5
det var synd for dig..., men håber ikke nogen hjælper dig før du for fulgt op på dine åbne spørgsmål!
Avatar billede bumsenhejhej Nybegynder
08. september 2005 - 23:01 #6
prøv at være lidt mere voksen, screem..

har ikke været så meget ved min computer og er ny på eksperten så giv mig dog lidt hjælp..

tsk... skrider herfra eftersom screem_brille skal rette mig op hele tiden
Avatar billede screem_brille Novice
08. september 2005 - 23:06 #7
LOL vi kommer ikke til at savne dig, du kan oprette nye spørgsmål men følge op i gamle og give feedback ? nej det er for svært, hvis du nu klikkede på det link så kommer der en liste med dine åbne spørgsmål som du så kunne følge op på, men nej det kræver jo 5 min. aktivitet på noget du allerede har fået hjælp til men ikek vil give point for (fusker!)
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2005 - 23:13 #8
Øv, kan ikke lade være med at kommentere den her.

bumsenhejhej >
Pointene er så én side af sagen, men når du ufortrødent fortsætter med at modtage tidskrævende løsninger fra folk som du ikke så meget som kommenterer eller sender et tak for hjælpen bagefter, du skulle da skamme dig.

Prøv arto.dk i stedet for, jeg tror heller ikke du vil blive savnet her, men inden du "skrider", så giv dog folk deres fortjente point på vejen ud, du vil garanteret sove bedre i nat *S*
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. september 2005 - 08:12 #9
Hmmm???
"har ikke været så meget ved min computer og er ny på eksperten så giv mig dog lidt hjælp.."

"Oprettet mandag, 9. august 2004, kl. 21:24 "

Ny på eksperten? Tjah...
Avatar billede screem_brille Novice
09. september 2005 - 10:43 #10
LOOL tager i et kig på min karma efter det jeg skrev her ? det er for griner (det viser virkelig det er børn vi har herinde) (især denne som man jo faktisk burde politi anmelde) "klamme svin.. du skal dø oki?"
Avatar billede strych9 Praktikant
09. september 2005 - 10:55 #11
Jeg anmeldte faktisk til co-admin i går aftes, og bad ham tage et kig på din karma. Vi får se hvad der sker.
Avatar billede screem_brille Novice
09. september 2005 - 11:00 #12
hehe har også selv lige klaget, men overvejer faktisk at politi anmelde ham, ved de tager sådanne trusler ret alvorligt (eller er det kun overfor politikere ? *G*), det kunne da være det kunne lære ham at bruge hovedet *G*
Avatar billede screem_brille Novice
09. september 2005 - 12:00 #13
til vedkommende der har lagt den karma med truslel, du er nu meldt til politiet for trusler på livet. her er et link fra i dag som fint fortæller hvad sådanne trusler kan medføre http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=23530
Avatar billede fromsej Praktikant
12. september 2005 - 23:19 #14
Screem brille >> Vil du holde os andre informerede, hvis der sker noget i sagen?
Avatar billede screem_brille Novice
12. september 2005 - 23:24 #15
ja selvfølgelig ;) desværre er den karma fjernet nu, hvilket jo ikke er så smart, men har taget screenshots af det (havde ellers gjort coadmins opmærksom på de burde lade det være da sagen var overgivet til politiet)