Avatar billede alivedk Nybegynder
08. september 2005 - 15:57 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Photo album med comments

Jeg står og mangler et simpelt photoalbum hvor folk kan uploade deres billeder, samt hvor der er en admin del (gerne med login) hvor jeg så kan fjerne evt. misbrug.

Hvis man kan skrive kommentarer til billederne ville det være 100% perfekt!

Har søgt lidt på google .. men uden held.
Avatar billede Bjarne Novice
08. september 2005 - 16:10 #1
hvad med cobbermine?
Avatar billede stalle Nybegynder
08. september 2005 - 16:35 #2
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
08. september 2005 - 16:46 #3
>> bjarne 003, der staves coppermine og findes her: http://coppermine-gallery.net/index.php Kan i øvrigt varmt anbefales! :)
Avatar billede alivedk Nybegynder
08. september 2005 - 17:07 #4
Har kigget på PHPhototalbum.. den er sku lidt for kringlet til mig ! Kigge rpå den anden..
Avatar billede alivedk Nybegynder
08. september 2005 - 17:29 #5
Har installeret Coppermine nu.

Når jeg kører install får jeg denne MYSQL fejl:

Could not create a mySQL connection, please check the SQL values entered

MySQL error was : Access denied for user: 'bergsorensen.dk@localhost' (Using password: NO)

Kører b-one.net og SQL burde virke !..
Avatar billede alivedk Nybegynder
08. september 2005 - 17:36 #6
Så fik jeg mine info fra b-one.. men når jeg kører install accepterer den mine pass/info men giver den her fejl: mySQL could not locate a database called 'wow' please check the value entered for this
Avatar billede alivedk Nybegynder
08. september 2005 - 17:43 #7
Fedt. Det virker heller ikke.. og kan se at andre også har haft problemer med det...
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
08. september 2005 - 17:43 #8
Du skal checke at du har angivet det rigtige navn på din database. (Som regel samme navn som brugernavn.) Det står også i oplysningerne fra b-one. Kører selv med coppermine på b-one, så jeg ved at det virker. :)
Avatar billede alivedk Nybegynder
08. september 2005 - 17:44 #9
Nogen der kan lave en sql database (tom) manuelt jeg kan bruge?

navn: billeder_wow

ellers intet. Kan være det kan funge på den måde :)
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
08. september 2005 - 17:47 #10
Coppermine opretter selv databasen - du skal bare angive det navn, du har fået af b-one. Mine tabeller hedder fx. noget med cpg133_ - det sørger Coppermine for.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
20. september 2005 - 15:22 #11
Feedback?
Avatar billede alivedk Nybegynder
25. september 2005 - 11:35 #12
smid svar. Manglede login til sql...
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
25. september 2005 - 14:34 #13
Okay. Svar. :)
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
29. september 2005 - 13:42 #14
?
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
14. oktober 2005 - 16:17 #15
?????