Avatar billede winnij Nybegynder
08. september 2005 - 15:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Drev åbnes forkert

Når jeg skal åbne mine drev på min pc. åbner den søg, når jeg dobbeltklikker, jeg skal højreklikke og sige åbn, er der nogen der kan hjælpe mig med dette problem, ved ikke lige hvor spørgsmålet skal oprettes, derfor her.
Hilsen winnij
Avatar billede silvershadow Nybegynder
08. september 2005 - 15:33 #1
Højre klik på drevet og klik på egenskaber se havd der står i Destination
Avatar billede winnij Nybegynder
08. september 2005 - 15:37 #2
hvad merer du, hvor i egenskaber
Avatar billede silvershadow Nybegynder
08. september 2005 - 15:39 #3
i Stifinder, højreklik  og se på egenskaber, i min destination står
%SystemRoot%\explorer.exe /n,/e, F:\
og den åbner roden på mit f drev
Avatar billede winnij Nybegynder
08. september 2005 - 15:44 #4
kommer slet ikke frem til noget at det, jeg kan godt komme i egenskaber, men så ikke mere, jeg har windows xp
Avatar billede silvershadow Nybegynder
08. september 2005 - 16:01 #5
Lav en genvej til stifinder på dit skrivebord og højre klik på den.

Når du har rettet genvejen til, så den opfylder dine ønsker, kopierer du den hen alle steder, hvor du har brug for den.
Avatar billede winnij Nybegynder
08. september 2005 - 16:34 #6
der står slet intet der hvor jeg kigger og kan altså godt komme i stifinder, men det virker ikke-
Avatar billede ravnemor Juniormester
08. september 2005 - 20:54 #7
Hvad er det for et drev du prøver at åbne ? Kan du overhovedet åbne dit C drev ?

Hvis det er drevet til feks en brænder, tyder det måske på at drevet ikke er installeret.
Avatar billede winnij Nybegynder
09. september 2005 - 07:26 #8
Nej hvis du læste efter kan du se at jeg kab åbne dem på anden måde og alle mine drev A, C, D, E, F, G. Virker perfekt. Shal bare højreklikke og sige åbn ellers får jeg søg.
Avatar billede winnij Nybegynder
09. september 2005 - 23:26 #9
lukker